جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 34057
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه گفت:تیم فوتبال بانوان سارگل این شهرستان به علت مشکلات مالی برای ادامه دیدارهای باقیمانده لیگ برتر کشور با مشکل جدی مواجه شده است.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 24 بهمن 1400 - 11:12

تیم فوتبال بانوان سارگل گناوه مشکل جدی مالی دارد

رحمان عمادی روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این تیم به علت گریبانگیر شدن مسایل مالی نتواتسته در دو دیدار خارج از خانه حضور یابد  و اگر حمایتی نشود ، دیگر قادر به ادامه این دوره نخواهد بود.

وی اظهارداشت: هیات فوتبال شهرستان و این اداره از شروع لیگ فوتبال برتر در زمینه در اختیار گذاشتن خوابگاه و زمین استادیوم ورزشی نهایت همکاری را با این تیم داشته است ولی به علت مشکل مالی هم اینک در بلاتکلیفی بسر می برد.

رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: تیم سارگل که به عنوان نماینده استان بوشهر در فصل قبل مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور حضور یافته است  در اختیار هیات فوتبال بوشهر قرار گرفت و امسال امتیاز آن به یک ورزشدوست گناوه ای به نام چهارمحالی قرار داده  شد.

مهراب دشتی مکان افزود: این تیم از لحاظ ساختار مالی مشکل دارد و  در وضعیت بدی بسر می برد و نیاز به حمایت جدی دارد.

وی اظهارداشت: این هیات به رغم مشکلات مالی  بالاتر از حد توان خود از این تیم حمایت کرده است و خواهیم کرد ولی امکان تیم داری برای هیات وجود ندارد.

دشتی مکان گفت: این تیم در آخرین بازی خانگی خود در هفته قبل به علت مشکلات مالی و نبود بازیکنان غیربومی خود  آمادگی لازم را برای حضور مقابل با حریف نداشت و  سرنوشت آن در هاله ای از ابهام قرار داشت اما  هیات فوتبال گناوه نهایت تلاش خود را برای برگزاری این بازی انجام داد.

رئیس هیات فوتبال گناوه افزود: این هیات برای ادامه حضور این تیم  در رقابت‌های این دوره، همکاری لازم را خواهد کرد و انتظار داریم تا دیر نشده به این تیم کمک شود تا سهمیه لیگ برتر استان محفوظ بماند.

در پایان هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور تیم  خاتون بم با کسب  ۲۴ امتیاز،  شهرداری سیرجان  با  ۲۲ امتیاز (یک بازی کمتر) و  سپاهان اصفهان با ۱۹ امتیاز در رده های اول تا سوم و سارگل گناوه در رده دهم  قرار دارند.

دیدارهای لیگ برتر فوتبال بانوان کشور  باحضور ۱۱ تیم و بصورت رفت و برگشت برگزار می شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا