پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 34049
تعداد نظرات: ۵
امید دریسی

در روزی که به قاعده می‌بایست تمام سلایقِ فکریِ جامعه در کنارِ هم اتحادی قوی تشکیل دهند یک مسئول آن هم در تریبون عمومی تمامی دولت‌هایی که با آرا ملت بر مسند کار بوده‌اند را خائن، فتنه‌گر، غرب‌گرا و منحرف می‌داند!

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 24 بهمن 1400 - 10:23

امید دریسی – حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی معاون اجرای قانون اساسی در دولت احمدی‌نژاد ظهر جمعه در مراسم ۲۲ بهمن در مصلای شهر اردبیل طی سخنانی بی‌پایه و اساس به همهٔ روسای‌جمهورِ پس از انقلاب (۶۸ تا ۱۴۰۰) تاخت و تمامی این دولت‌ها خاصه دولت‌های سازندگی، اصلاحات، اعتدال و البته دولتِ دهم را لیبرال، نفوذی، غرب‌گرا، سازش‌‌گر و منحرف خطاب کرد و آقایان مهندس موسوی نخست وزیر زمان جنگ و حجت‌الاسلام والمسلمین کروبی رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی نیز در امان نماندند و به ترتیب هر کدام جداگانه سهمیهٔ خیانت و فتنه‌گری نصیب‌شان شد و در کمال شگفتی همه را به ناامیدی و یأسِ عمومی در جامعه متهم کرد!
در روزی که به قاعده می‌بایست تمام سلایقِ فکریِ جامعه در کنارِ هم اتحادی قوی تشکیل دهند یک مسئول آن هم در تریبون عمومی تمامی دولت‌هایی که با آرا ملت بر مسند کار بوده‌اند را خائن، فتنه‌گر، غرب‌گرا و منحرف می‌داند!
آیا یأسی بالاتر از این که مردم را نسبت به انتخاب‌های‌شان دلسرد کنیم و به شک بیاندازیم و بذر تردید در بین احاد ملت پیرامون تمامِ مسئولینِ عالی‌رتبهٔ نظام طی سالیان گذشته بکاریم!؟ مردم با خود می‌گویند چگونه است این افراد که از فیلترینگ سختِ شورای نگهبان عبور کرده‌اند و بالاترین مقام کشور پس رهبری هستند همگی با نظام زاویه دارند و دچار عیوب برجسته‌اند!؟
سوال این‌جاست، شبکه‌های ماهواره‌ای ضد انقلاب و دشمنان ایران چقدر باید هزینه کنند تا موجب یأس و نا امیدی در جامعه شوند که نمایندهٔ مردم تبریز این‌گونه راحت چنین می‌کند و برای آنان خوراک مهیا می‌سازد!؟
این چه بدسلیقگی‌ست ۲ نفر از معتمدین این نظام که در دادگاه صالحه محکوم نشده‌اند را سال‌هاست با انواع اتهامات روبرو کرده‌ایم و اجازهٔ دفاع به آنان نمی‌دهیم!؟
از قرار معلوم به زعم آقای تاج‌الدینی تکلیف مردم نیز مشخص است و سره را از ناسره تشخیص نمی‌دهند و ۱۵۰ میلیون رأی ریخته شده به صندوق‌ها که طی آن در این ۳ دهه ۸ بار رئیسان‌جمهور بر سر کار بوده‌اند فاقد اعتبار لازم است!
آقای تاج‌الدینی! اینان که مورد تاخت شما واقع شده‌اند بنی‌صدر نیستند که به طور رسمی توسط مجلس دکمهٔ اخراج‌شان را زده باشند! تمامی روسای‌جمهورِ مد نظرتان در این ۸ دوره حکم‌شان توسط رهبری تنفیذ شده، همگی آنان نیز به عناوین مختلف پس پایان دورهٔ مسئولیت‌شان توسط رهبری عالی نظام در حوزهٔ دیگری منصوب شده‌اند و مورد تأیید مجدد ایشان هستند، ضمن این که همهٔ آن‌ها درون نظام تعریف می‌شوند، بنابراین کمی ملاحظه کنید!
ممکن است پیرامون عملکرد‌های ۴۳ سالهٔ انقلاب دیدگاه شخصی نویسندهٔ این سطور برای مسئولین نمرهٔ ضعیفی باشد، اما نمی‌شود شما و دوستان‌تان دستاوردهای انقلاب را سترگ و ستودنی قلمداد کنید اما بخش اعظم گردانندگان آن در حوزه‌های اجرایی را خائن و منحرف و فتنه‌گر بنامید! با توصیفات شما و دوستان‌تان وقتی از دولت موقت به نخست‌وزیری بازرگان تا دولت اعتدال به ریاستِ روحانی همگی متزلزل، سست عنصر و ضد انقلاب باشند دیگر چه برای این مملکت می‌ماند!؟
مردم زیر فشار اقتصادی دارند له می‌شوند آقای نماینده! دعواهای سیاسی را محدود کنید به وقتِ انتخابات و به صفوفِ اتحادِ مردم خاصه در ۲۲ بهمن که یوم‌الله است خدشه وارد نکنید.

تعداد نظرات: ۵
اصغر هنیشوری پور
10:23 - 1400/11/24

👌عالی

معلمی متعهد
10:23 - 1400/11/24

چقدر از دل مردم خوب خبر دارید وچه متعهدانه ودلسوزانه مطلب را نگاشته اید

قلمتان مانا 🌹🌹

احمدعزیزی
10:23 - 1400/11/24

این آدم بدبخت اینقدر عقده دارد ازمهندس موسوی و کروبی که نزدیک ۱۲ سال است که حق حرف زدن را ازاین دوبزرگوارگرفته آندبازخیلی طرفداردارند این بدبخت میخواد عقده اش اینطوری خالی کند خودش خائن وخیلنتکارهست

حسینی
10:23 - 1400/11/24

مثل همیشه عالی بود

حسینی
10:23 - 1400/11/24

بسیار عالی بود

ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا