شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 33932
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر وضعیت اقتصادی را تأسف بار و میراث دولت گذشته دانست و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده سال آینده وضعیت اقتصادی بهبود می‌یابد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 13 بهمن 1400 - 12:33

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر: سال آینده وضعیت اقتصادی بهبود می‌یابد

به گزارش صدای استان به نقل از تسنیم، ابراهیم رضایی افزود: در ۴۳ سال گذشته با وجود انواع دسیسه‌ها و توطئه‌ها ولی ایران اسلامی در ابعاد گوناگون پیشرفت‌های قابل توجهی کرده است که قابل مقایسه با ۵۰ سال قبل از انقلاب نیست.

 

رضایی بزرگترین درس و دستاوردهای انقلاب اسلامی را جهاد، مجاهدت، ایستادگی و مقاومت دانست و خاطر نشان کرد: برای تحقق اهداف مورد نظر در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی در حوزه آسیب‌های اجتماعی نیاز به انقلاب در این عرصه‌ها با مدیریت جهادی است.

 

وی راه حل اساسی برای عبور از مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را مدیریت جهادی دانست و تأکید کرد: جهاد تبیین یک نیاز اساسی در جامعه در راستای روشنگری و مقابله با تحریف‌ها است.

 

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی توسعه انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: روحیه و تفکر انقلابی باید در  جامعه گسترش داده شود و در این راستا اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب راه حل اساسی برای رسیدن به اهداف مورد نظر است.

 

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر توجه به جوانان انقلابی در لایه‌های مدیریتی جامعه را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: جوانان انقلابی در همه سطوح جامعه مورد استفاده قرار بگیرند و این مهم باید مطالبه اصلی جوانان باشد.

 

رضایی وضعیت اقتصادی را تأسف بار و میراث دولت گذشته دانست و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده سال آینده وضعیت اقتصادی بهبود می‌یابد و ان‌شاءالله با تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مشکلات در حوزه‌های گوناگون برطرف می‌شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا