چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 33840
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : رئیس شورای شهر بوشهر گفت: بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری بدون کار کارشناسی تصویب شده بود اما برای سال آینده این مشکل را نداریم و بودجه‌ای شفاف تدوین خواهیم کرد.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 10 بهمن 1400 - 13:12

جعفر پورکبگانی گفت: بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری بدون کار کارشناسی تصویب شده بود که برای سال آینده این مشکل را نخواهیم داشت و بودجه‌ای شفاف با رویکرد تغییر جدی در شهر تدوین خواهیم کرد که مردم این تغییرات را احساس کنند.

او در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا، از کمیسیون برنامه بودجه و اعضای شورا که در یک ماه اخیر وقت بسیاری برای بررسی لایحه درآمدی گذاشتند، تشکر کرده و گفته است، این لایحه با نگاه متوازن هم برای حفظ منافع شهروندان و هم صلاح و صرفه شهرداری برای اداره شهر به تصویب رسید.

رئیس شورای اسلامی بوشهر گفت: تمام تلاش ما این است که بودجه هزار میلیارد تومانی برای سال آینده مدیریت شهری تدوین کنیم که بخشی از این منابع از درآمدهای پایدار و فرصت‌های سرمایه گذاری، و ۳۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت و بازار سرمایه خواهد بود.

پورکبگانی می‌گوید: اصلاح نظام‌مالی در شهرداری و جلوگیری از ریخت و پاش‌ها یکی از اقدام‌های خوبی است که شروع شده است و با جدیت بیشتری باید دنبال شود.

او معتقد است که باید در بوشهر با استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها، شهرک‌سازی شود مانند آنچه که در شهرک نیایش اتفاق افتاد اما باید زیر ساخت‌ها کامل باشد که شهر را دچار مشکل نکند و باعث توسعه شهر و ایجاد مسکن مناسب برای شهروندان شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا