جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 33671
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : فرماندار گناوه گفت: چند پروژه مهم و ملی در شهرستان وجود دارد که برای تکمیل، نیاز به پیگیری‌های نماینده مجلس در سطح ملی و تأمین اعتبار لازم دارد.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 28 دی 1400 - 11:09

به گزارش صدای استان به نقل از مهر، محمدتقی صفری در جلسه شورای اداری شهرستان گناوه با حضور نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نزدیک بودن دهه مبارک فجر اظهار داشت: ادارات شهرستان گناوه بر اساس برنامه‌های ابلاغی ستاد دهه فجر شهرستان همکاری لازم را در باشکوه برگزار شدن برنامه‌ها داشته باشند تا دهه فجر با نشاط و امیدوارکننده‌ای داشته باشیم.

وی با تقدیر از تلاش‌های نماینده حوزه انتخابیه در پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان گفت: نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی چندین مرحله در سفر به شهرستان مشکلات را بررسی و تلاش‌هایی برای حل مشکلات داشته است که قابل تقدیر است.

فرماندار گناوه افزود: چند پروژه مهم و ملی در شهرستان وجود دارد که برای تکمیل نیاز به پیگیری‌های نماینده محترم در سطح ملی و تأمین اعتبار لازم دارد.

پروژه های شهرستان گناوه نیاز به تامین اعتبار ملی دارند

وی گفت: جاده میشان – گناوه یکی از این پروژه‌ها است که در قسمت‌های عمده این مسیر از سمت استان فارس آماده شده است اما در شهرستان گناوه فعال نیست و نیاز اجرا شدن دارد.

صفری بیان کرد: جاده گناوه – گوره از مسیرهای مهم و از دیگر پروژه‌های این شهرستان که نیازمند پیگیری و تأمین بودجه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: محور کمربندی فرعی گناوه (سید رضا تا والف) از دیگر پروژه‌هایی است که حدود ۱۰ سال بلاتکلیف مانده است و باید تکمیل شود.

فرماندار گناوه افزود: تکمیل فاضلاب گناوه و اسکله بندر ریگ از دیگر پروژه‌های مهم این شهرستان عنوان است که نیازمند پیگیری و تأمین بودجه است.

فرماندار گناوه با اشاره به پیش بینی بارندگی در روزهای آتی گفت: همه ادارات و دستگاه‌ها و اعضای ستاد بحران در سطح شهرستان آماده باش کامل برای مواجه با شرایط بحران را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه وفاق و همدلی و همکاری خوبی بین مسئولان شهرستان وجود دارد گفت: همه مسئولان شهرستان در خدمت رسانی صادقانه و بی منت به مردم و تکریم ارباب رجوع همت مضاعف داشته باشند.

پروژه های شهرستان گناوه نیاز به تامین اعتبار ملی دارند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه در این جلسه گفت: برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر امسال، ۲۳ کمیته تشکیل و وظایف آنها مشخص شده است.

ضرغام مردانی با اشاره به اینکه جلسات هماهنگی در سطح شهرستان برگزار شده است افزود: تلاش شده تا برنامه‌های امسال دهه فجر بر محوریت مردمی برگزار شود و در این راستا در ستاد، کمیته مردمی گنجانده شده است.

وی گفت: همه ادارات و دستگاه‌های شهرستان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر برنامه ریزی داشته باشند و برنامه‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه ستاد ارائه دهند تا در جلسه جمع بندی مورد نظر قرار گیرد.

وی گفت: فعالیت‌های ستاد توسط کمیته ارزیابی استان رصد می‌شود و در سطح شهرستان نیز فعالیت کمیته‌ها توسط کمیته ارزیابی ستاد دهه فجر شهرستان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا