جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 33650
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: تقاطع غیر هم سطح شهید سلیمانی تا دی ماه ۱۴۰۱ به بهره برداری می‌رسد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 27 دی 1400 - 10:52

بهره برداری از تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی  یکسال دیگرنماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در بازدید از تقاطع غیرهم سطح شهید سلیمانی شهر بوشهرگفت: این طرح مدت‌ها متوقف شده بود و با توجه به ترافیک در رفت و آمد مردم موجب نگرانی شهروندان شده بود.

عبدالکریم جمیری افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته روند ساخت آن از مهر امسال از سر گرفته شد البته موانعی هم وجود دارد که از جمله آن انتقال یا ارتفاع بخشی پایه‌های برق فشار قوی است که با همه سرعتی که در روند ساخت وجود دارد این موانع برطرف می‌شود.

وی اضافه کرد: امیدوارم کار‌ها به سرعت انجام گیرد و شاهد اتمام طرح‌ها باشیم و این طور نباشد که طرحی شروع شود، اما پایان آن نامعلوم باشد.

شهردار بوشهر هم گفت: تقاطع غیر هم سطح شهید سلیمانی ۸۲ میلیارد تومان اعتبار مصوب دارد که هم اکنون ۱۵ میلیارد تومان تخصیص اعتبار این طرح انجام گرفته و مرحله به مرحله پس از بررسی وضعیت و استاندارد سازی به پیمانکار پرداخت می‌شود.

حیدری اضافه کرد: اجرای این طرح ۹ ماه تا یکسال طول می‌کشد و نهایت تا دی ماه ۱۴۰۱ به بهره برداری می‌رسد.

وی در بازدید از ساخت یادمان شهدای گمنام در پارک شغاب گفت: اعتبار این یادمان و محوطه سازی آن افزون بر یک میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان است و تا آخر سال به پایان می‌رسد.

گذر تنگک به سرتل از دیگر طرح‌هایی بود که از آن بازدید شد.

فرماندار بوشهر در این بازدید گفت: این مسیر بسیار اهمیت دارد و موجب کم شدن بار ترافیکی در مسیر اصلی شهر می‌شود.

صالحی با بیان اینکه این مسیر محل تردد آرامستان بوشهر است و ساخت آن موجب روان شدن رفت و آمد می‌شودافزود: برای فاز اول و دوم آن هرکدام ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که فاز دوم آن از سمت تنگک به دلیل تردد به آرامستان زودتر شروع شده و ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تلاش می‌شود این مسیر تا سال آینده (۱۴۰۱) به بهره برداری برسد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا