جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 33570
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیرستادی شعب بانک کشاورزی استان بوشهر گفت: ۴۱ میلیارد تومان تسهیلات با نرخ ترجیهی ۱۱ درصد در قالب “دامدار کارت” برای تامین نهاده‌های دامی به این استان اختصاص یافته است که به دامداران متقاضی واجد شرایط پرداخت می‌شود.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 21 دی 1400 - 11:43

۴۱ میلیارد تومان تسهیلات در قالب "دامدار کارت" به استان بوشهر اختصاص یافتعباس قایدی زاده در گفت وگو با ایرنا افزود: دامدار کارت با هدف کمک به تامین نقدینگی دامداران برای تهیه علوفه دام طراحی شده است.

وی بیان کرد: در اجرای برنامه‌های حمایتی از فعالان خُرد بخش دامپروری، بانک کشاورزی اقدام به پرداخت تسهیلات خرید نهاده‌های دامی در قالب صدور دامدار کارت می‌کند.

قایدی زاده گفت: این کارت به دامداران برای تامین سرمایه در گردش و خرید  نهاده‌های دامی مورد نیاز از مراکز تعیین  شده از سوی سازمان جهاد کشاورزی در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: سرانه تسهیلات برای هر رأس دام سبک ۳۰۰هزار تومان و برای دام سنگین ۷۰۰هزارتومان تعیین شده است.

قایدی زاده با اشاره به اقدام مشابه این بانک در سال گذشته و صدور کشاورز کارت گفت: در قالب کشاورز کارت تسهیلاتی  با نرخ ترجیحی در اختیار زارعان قرار گرفت.

مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی استان بوشهر  با بیان اینکه دامداران روستایی و عشایری که به بانک معرفی می شوند می‌توانند متناسب با دامی که در اختیار دارند تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با کمترین تشریفات و در کوتاه ترین زمان دریافت کنند، گفت: این اقدام به گره گشایی از مشکلات دامداران کمک می‌کند.

وی یادآور شد: بانک کشاورزی در اجرای برنامه های حمایتی از فعالان بخش دامپروری و تأمین نقدینگی برای خرید نهادهای دامی از مراکز فروش توزیع معرفی شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی، دامدار کارت را در اختیار دامداران قرار می دهد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا