شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 33518
تعداد نظرات: ۰

مدیر هنری دومین دوره جشنواره داستان صوتی کیش از راه‌یابی ۱۵ داستان صوتی به بخش داوری پایانی این جشنواره خبر داد.

تاریخ انتشار: شنبه ، 18 دی 1400 - 13:44

راه‌یابی ۱۵ داستان به داوری نهایی جشنواره داستان صوتی کیشامین جوکار در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بعد از داوری بیش از ۸۵۰ دقیقه داستان صوتی، ۱۵ تولید برای داوری بخش نهایی این جشنواره انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: بدون تقدم و تاخر، داستان‌های صوتی «سایه‌ای که پوست خورد» از رضا مختارزاده، از کنگان، «همون شب» از محمد قاسم‌پور از تهران، «مارادونا جامیه» از حامد مرادی از آبادان، «تو را وصله می‌زنم، تو را می‌پوشم» از مهناز نجفی از شهرکرد، «خروس کلی» از اسماعیل شاه‌پیری از بوشهر، «مهاجر» از میترا بخشی‌زاده از اهواز، «پرستش» از ابراهیم بهروزی از بوشهر، «نربچ» از عباس سعیدی از اهواز، «تشک ابری» از پیمان زند از بوشهر، «میکس نوبل ادبی» از علی‌اصغر آزادگان از شیراز، «طغیاله» از مهدی امیدیان‌فر از دیر، «ناف برید» از مهگل امام‌بخش از مشهد، «نون و عشق» از فاطمه حاج‌حسنی از رفسنجان، «هیما» از ندا طالشی از تنکابن و «یزله راخو» از محمد بازدار از کنگان به بخش نهایی داوری این دوره از جشنواره داستان صوتی کیش راه یافتند.

مدیر هنری دومین جشنواره داستان صوتی کیش که یکی از سه داور این رویداد نیز هست اضافه کرد: این داستان‌ها در مرحله پایانی داوری شده و در نهایت سه داستان برگزیده و ۲داستان شایسته تقدیر معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه منصور ضابطیان و شاهین بهرام‌نژاد دو داور دیگر این جشنواره هستند افزود: اختتامیه دومین دوره از جشنواره داستان صوتی کیش روز ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

جوکار اضافه کرد: مجموعه فرهنگی، هنری، رسانه‌ای آوای کیش اجرای این رویداد ادبی، هنری را برای دومین سال پیاپی برعهده دارد.

وی افزود: پذیرش تولیدهای صوتی با داستان‌هایی بود که به زبان فارسی و لهجه‌ یکی از استان‌های جنوبی کشور شامل هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خوزستان، بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، یزد، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد روایت شده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا