شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 33447
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: تا کنون خسارتی ناشی از بارش باران در این استان گزارش نشده فقط چند منزل در دیر و کنگان دچار آبگرفتگی شدند.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 12 دی 1400 - 19:55

جهانگیر دهقانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران گفت: بیشتر نقاط استان بوشهر امروز شاهد بارش باران بودند اما بیشتر بارش‌ها در جنوب استان رخ داد و آبگرفتگی معابر را در شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه داشتیم.

به گفته او، چند منزل نیز در دیر و کنگان دچار آبگرفتگی شدند که نیروهای امدادی به کمک اهالی این منازل شتافتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: تا کنون مشکل خاصی ناشی از بارندگی گزارش نشده است، البته بارش‌ها طبق پیش‌بینی هواشناسی ادامه دارد.

دهقانی گفت: با توجه به هشدارهای جدی هواشناسی، پیش از فعالیت سامانه بارشی همه دستگاه‌ها و امکانات در آماده‌باش بودند تا در صورت رخ دادن حادثه، به سرعت مدیریت شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: تا کنون هیچ جاده اصلی بسته نشده است و رفت و آمد در جاده‌ها جریان دارد.

حمیدرضا علم گفت: شاید در برخی جاده‌های جنوبی استان به طور موقت آب به روی جاده آمده باشد اما به گونه‌ای نبوده که مسیر را ببندد.

به گفته او، در مسیر سیراف- جم ریزش کوه وجود دارد که ماشین‌های راهداری در منطقه هستند و به سرعت ریزش‌های کوه را جمع‌آوری می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: تا کنون حادثه‌ای در جاده‌های استان رخ نداده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا