دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 33419
تعداد نظرات: ۰

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر به مناسبت یازدهم دی ماه سالروز تشکیل شرکت های آب وفاضلاب تبریک گفت.

تاریخ انتشار: شنبه ، 11 دی 1400 - 13:09

بسمه تعالی

یازدهم دی ماه سالروزتشکیل شرکت های آب وفاضلاب یادآورتلاش ها وکوشش های خستگی ناپذیر وشبانه روزی دست اندرکاران صنعت آب وفاضلاب وتقدیراز آنان می باشد . خصوصا در سال های اخیرکه به دلیل وقوع خشکسالی ها و تغییرات اقلیم، متوسط بارندگی درکشورکاهش و در نتیجه آن میزان آب تجدیدپذیر کاهش چشمگیری داشته است، نقش بالندگی این شرکت ها در توسعه بهداشت ورفاه وسلامت عمومی جامعه نمایانگرتر شده است.

در این راستامجموعه تلاشگرشرکت آب وفاضلاب استان بوشهر خدمت سقایی و رفع مشکلات مردم را از افتخارات خود می داند و در تقویت و تحکیم زیر ساختها، بهبود عملکرد و برداشتن گام های بلند جهت احیای اهداف و دستیابی به جایگاه ووظایف وماموریت های اصلی شرکت که همان تامین و توزیع آب سالم و بهداشتی و جمع آوری، انتقال، و تصفیه فاضلاب می باشد رادر سال آبی گذشته علیرغم همه ی محدودیت های موجود با یاری خداوند متعال تا با موفقیت به پایان رساند.

اینجانب ضمن تقدیرو تشکر از مدیران وکارکنان این شرکت در حوزه تامین آب در گذشته و حال ،سالروز تاسیس شرکت های آب و فاضلاب را محضر همکاران و دست اندرکاران صنعت آب وفاضلاب درکشور ونیز استان بوشهرتبریک و تهنیت عرض نموده وبهروزی سعادت، و سلامت همکاران گرامی را در سایه توجهات حضرت حق مسئلت دارم، و امیدوارم در پناه خداوند متعال و با تکیه بر رهنمودهای مقام معظم رهبری در رسیدن به اهداف خود و خدمت به هم استانی های محترم بیش از پیش موفق باشیم.

درپایان از مردم شریف استان بوشهر درخواست می نمایم با توجه به کاهش شدید بارندگی در سالجاری در این استان وکاهش شدید منابع آب ، با رعایت الگو و مصرف درست ، همچون گذشته خادمان خود در شرکت آب و فاضلاب استان را درامر خدمت رسانی هرچه مطلوب تر به هم استانی های گرامی یاری نمایند.

عبدالحمید حمزه پور رئیس هیات مدیره ومدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا