چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 33351
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : در مراسمی با حضور مسئولان، ضمن تقدیر از قاسم شکوه شهردار سابق اهرم، علیرضا پوررضا به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی شد.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 7 دی 1400 - 12:41

فرماندار تنگستان ظهر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه شهردار اهرم اظهار کرد: مردم تنگستان مردم بافرهنگ، مذهبی، ولایت‌مدار و بادانشی هستند و ما مسؤلان باید از این ظرفیت کم‌نظیر بخوبی استفاده کنیم.

آیین تکریم و معارفه شهردار اهرم برگزار شد

لطفی اضافه کرد: نیروی انسانی با دانش تنگستانی در سطح شهرستان، استان و کشوری حضور دارد و ما فقط در سایه وحدت و همدلی می‌تواتیم از این ظرفیت مهم استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بنده اعتقاد دارم که همه مدیران در زنجیره خدمت به نظام قرار دارند و اگر نقش‌شان را به خوبی ایفا می‌کنند، این از برکاتی‌ست که از طرف نظام ایجاد می‌شود.

احمد لطفی ضمن اشاره به اینکه هیچ مسئولی با رفتارهای مصنوعی نمی‌تواند رضایت مردم را کسب کند و این مهم با عملکرد صادقانه برای مردم محقق می‌شود، بیان داشت: اولین وظیفه شهرداران تلاش برای رضایت عامه مردم است؛ مدیرانی که در دوره کاری‌شان خوب عمل کردند، رضایت عمومی دارند ولی این به منزله این نیست که هر خواسته نادرستی را اجابت کنند.

فرماندار تصریح کرد: مسئله توسعه شهر اهرم باید بر اساس یک برنامه جامع و بر اساس واقعیت‌های امروز جامعه، بدون افراط و تفریط، با پیوست فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و مذهبی طراحی شود و با راهبردی مشخص پیاده شود.

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای کمک به مردم

وی با بیان اینکه اگر هم‌افزایی و تعامل اتفاق بیفتد، مردم و دستگاه‌های اجرایی ظرفیت‌هایی دارند که در صورت استفاده درست، اقدامات کامل‌تری اتفاق خواهد افتاد، افزود: تمام تلاش‌مان این است که از ظرفیت‌های جدیدی که در دولت جدید ایجاد شده، برای کمک به مردم نهایت استفاده را ببریم.

لطفی با اشاره به اینکه در چهار سال گذشته در حوزه شهرداری کارهای عمرانی و اقدامات خوبی صورت گرفته که نگفتن اینها جفا به نظام است، اقدامات برجسته عمرانی شهرداری در این چند سال اخیر را اینگونه برشمرد: کار ماندگاری که از شهرداری دیدم، احداث میدان شهید سلیمانی‌ست که کمتر شهرستانی به این کار خوب پرداخته است و یا کارها و زیرساخت‌های ورزشی و احداث ساختمان جدید شهرداری از دیگر اقدامات خوب این مجموعه می‌باشد.

فرماندار گفت: از خدمات شهردار سابق اهرم صمیمانه تشکر می‌کنم و امیدوارم از ظرفیت وی در سایر بخش‌های مدیریتی شهرستان استفاده شود.

وی تصریح کرد: شهردار جدید اهرم شناخت خوبی از شهر داشته و تجارب مدیریتی در سطح استان را داراست؛ انشاالله در پایان مسئولیتی که دارند، همراه با رضایت مردم باشد.

لطفی ضمن اشاره به اینکه اگر نقد مردم نقد غیرمنصفانه‌ای هم باشد، نباید مقابله کنیم، افزود: با استفاده از نقطه نظرات نخبگان و افراد مختلف در سطح شهر و بیرون شهر و همچنین هم‌افزایی اندیشه، بهتر شدن کارها حاصل خواهد شد.

در پایان مراسم، فرماندار تنگستان ضمن تقدیر از قاسم شکوه شهردار سابق اهرم، علیرضا پوررضا را به‌عنوان شهردار جدید این شهر معرفی کرد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا