جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 33338
تعداد نظرات: ۰

فرماندارگناوه گفت: بکارگیری نیروهای بومی توسط شرکت‌های نفتی مستقر در شمال استان بوشهر مشکل ساز شده و نیاز به حمایت و پیگیری انقلابی دارد و باید تعیین تکلیف و مدیریت شود.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 7 دی 1400 - 12:20

فرماندار گناوه: مشکل اشتغال بومی‌ها در شرکت‌های نفتی تعیین تکلیف شود به گزارش«صدای استان » به نقل از ایرنا، روابط عمومی فرمانداری گناوه روز دوشنبه به محمدتقی صفری در  نشست معارفه مشاور فرماندار گناوه در امور ایثارگران افزود: این شرکت‌ها  نیروهای مورد نیاز خود را از نقاط دیگر جذب می‌کنند که نیاز است موضوع بررسی و حل شود.

وی با بیان اینکه  مخالف بکارگیری نیروی غیربومی در این شرکت ها بر اساس انصاف و عدالت نیستیم، گفت: می‌طلبد شرکت‌های مستقر در منطقه بدون منت، حق نیروهای بومی این منطقه از جمله ایثارگران را بر اساس  انصاف و عدالت رعایت کنند.

صفری افزود: با توجه به اینکه شرکت‌های نفتی در منطقه تبعیت پذیری از استان خوزستان و گچساران دارند و مشکل عدیده با آنها داریم باید یک جلسه هماهنگی در سطح استان خوزستان و تهران تشکیل تا مشکل ایجادشده در بکارگیری نیروهای بومی برطرف شود.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سالروز حماسه ۹ دی اظهار داشت: حماسه یوم الله ۹ دی روز تجدید حیات انقلاب اسلامی در مقابله با توطئه‌های دشمنانی بود که برای از میان برداشتن نظام اسلامی طراحی کرده بودند.

فرماندار گناوه گفت: تقویت و نهادیه کردن روحیه خدمتگزاری صادقانه و ایثارگری در ادارات و نهادها در برهه کنونی مهم است و باید به آن اهتمام و توجه جدی شود.

وی افزود: باید بپذیریم که خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران صاحبان اصلی انقلاب هستند و قدردان و خدمتگزار به معنای واقعی آنها باشیم.

صفری اظهارکرد: امنیت و صلابت اقتدار کشور، مدیون حماسه و فداکاری های عزیزانی است که در دوران دفاع مقدس شرافتمدانه جنگیدند و جان خود را نثار کردند.

فرماندار گناوه گفت: در زمینه بحث اشتغال ایثارگران مشکل اساسی داریم و طبق برنامه ریزی در برطرف کردن این موضوع مهم گام برخواهیم داشت.

صفری افزود:  در این راستا هرگونه شرکت ها و اداراتی که نیاز به نیرو دارند اولویت به ایثارگران دهند.

وی بیان کرد:  رابط ایثارگران در همه ادارات و دستگاه‌ها و شرکت‌ها با کمک مشاور امور ایثارگران استاندار معرفی و راه اندازی خواهد شد.

فرماندار گناوه به انتخاب مشاور امور ایثارگران شهرستان اشاره کرد و گفت: ایشان از نیروهای ایثارگر و از خانواده معظم شهدا  و خدوم سپاه ناحیه گناوه است و امیدواریم که با پشتیبانی و همکاری همه بتوان خدمات صادقانه به مردم به خصوص جامعه ایثارگری ارائه داد.

مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری بوشهر گفت: خدمات دهی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان بوشهر باید افزایش یابد.

یوسف دشتی اظهار داشت: بر اساس تدبیر استاندار بوشهر و در راستای خدمات رسانی ویژه به خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان، جانبازان، اولین انتصاب‌ها مربوط به معرفی مشاور امور ایثارگران است که در استان آغاز شده است.

مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری بوشهر گفت:  در همین راستا غلامزاده دیلمی از نیروها و ایثارگران و جامعه خانواده شهدا، مدیر و مدبر و آشنا به محیط کار در این خدمت رسانی در شهرستان گناوه تعیین می‌شود.

وی  با گرامیداشت سالروز شهادت شهید سردار سلیمانی افزود: این مرد بزرگ به شهادت در راه خدا که آرزویی دیرینه وی و همواره به دنبال آن بود، رسید.

دشتی گفت: بالاترین مدالی که یک رزمنده می‌تواند بگیرد و در دنیا و آخرت به آن ببالد، رضایت ولایت امر مسلمین و امام زمان خود است که سردار سلیمانی به آن نائل شد.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی برای ایفای نقشی که رهبری به ایشان محول کرده بود بی محابا اما با تدبیر به آنها عمل می‌کرد.

مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری بوشهر بیان کرد: شجاعت، مردم داری، ارتباط مناسب با مردم، رهبری و تدبیر و  قاطعیت از  خصوصیات بارز دیگر شهید سلیمانی بود.

در پایان این نشست محمد غلامزاده دیلمی به عنوان مشاور فرماندار شهرستان گناوه در امور ایثارگران معرفی شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا