شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 33098
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : همایش ملی امنیت سایبری با محوریت امنیت زیر ساخت‌های حیاتی سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۳ و ۲۴ آذر در دانشگاه خلیج فارس برگزار می‌شود.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 22 آذر 1400 - 12:19

آزادی مطلق، رئیس مرکز آگاهی رسانی و پشتیبانی و امداد رایانه‌ای (آپا) دانشگاه خلیج فارس گفت: همایش ملی امنیت سایبری به همت این مرکز و با همکاری متولیان امنیت سایبری استانی و کشوری و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با تعداد محدود مهمانان، در تالار ابن سینای این دانشگاه برگزار خواهد شد.

او افزود: این رویداد با همکاری بیش از ۲۰ سازمان، نهاد، دانشگاه و پژوهشگاه برگزار می‌شود و در آن صاحب‌نظران درباره مهم‌ترین سیاست‌های کلان امنیتی کشور، تهدیدهای سایبری و راهکار‌های مقابله با آن‌ها، درس آموخته‌های حملات گذشته و همچنین رویکرد‌های نوین در حوزه امنیت سایبری بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

رئیس مرکز آپا دانشگاه خلیج فارس ادامه داد: در این همایش ملی مدیران نهاد‌ها و سازمان‌های متولی امنیت سایبری کشور همچون رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، رئیس قرارگاه سایبری کشور، نماینده ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه امنیت فاوا، نماینده ویژه وزارت دفاع و پشتبانی نیرو‌های مسلح و همچنین نماینده ویژه نظام بانکی و پرداخت کشور و استادان برجسته در این زمینه از دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های مختلف و برخی مهمانان ویژه از سازمان‌های امنیتی کشور حضور خواهند داشت.

آزادی مطلق عنوان کرد: علاقه‌مندان به این همایش می‌توانند برنامه‌های این همایش را از تارنمای همایش به نشانی https://ncsc۲۰۲۱.cert.pgu.ac.ir دنبال کنند.

او بیان کرد: اداره کل پدافند غیرعامل استان بوشهر، مرکز راهبردی افتای استان بوشهر، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، پلیس فتای استان بوشهر، مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سایبری استان بوشهر و مدیریت فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استان بوشهر، دانشگاه خلیج فارس را در برگزاری مطلوب، این همایش ملی یاری می‌کنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا