پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 33058
تعداد نظرات: ۰
مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی بوشهر در دیدار با مدیرکل کار ورفاه اجتماعی استان بوشهر:

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: مسئولین انقلابی با بصیرت خود جریان شناس هستند.

تاریخ انتشار: جمعه ، 19 آذر 1400 - 11:37

حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی صبح پنجشنبه در دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر بر ضرورت بصیرت افزایی مسئولین ادارات در استان تاکید کرد و اظهار داشت: بزرگترین چیزی که می‌تواند ما را سربلند کند، تقوا و بصیرت است و این تقوا و بصیرت کمک می‌کند تا تشخیص راه درست را از راه غلط و دوست را از دشمن تشخیص دهیم.

مسئولین انقلابی با بصیرت خود جریان شناس هستند

وی افزود: بصیرت یعنی شناخت زمان و مکان که این امر از نیازهای اساسی امروز است تا دشمن نتواند در جامعه اسلامی نفوذ کند و داشتن بصیرت همان عملکرد جهادی بوده که با آگاهی و اجرای مأموریت و دفاع از اسلام و انقلاب که به مرور با بصیرت افزایی بتوانیم جنگ نرم دشمنان را خنثی کنیم.

حجت‌الاسلام یحیایی ادامه داد: برای مبارزه با دشمنان و حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن لازم است روحیه استکبارستیزی خود را حفظ کرده و با دشمن‌شناسی و افزایش بصیرت و آگاهی خود از شر دشمنان در امان باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: شناخت دشمن از ضروریات اولیه هر مبارزه است و از طریق آن می‌توان بقای خود و جامعه را تضمین کرد و در طول تاریخ جوامع، تمام شکست‌ها ناشی از بی‌توجهی مسئولین به مردم بوده است.

وی با اشاره به اینکه بصیرت افزایی نیاز جدی امروز ما است، تصریح کرد: در زمان جنگ تحمیلی بسیاری از رزمندگان با بصیرتی که داشتند و با توجه به اینکه حتی امام راحل را ندیده بودند، به جبهه رفتند و پیروزی‌های غرور آفرینی را رقم زدند.

حجت‌الاسلام یحیایی گفت: مسئولین انقلابی با بصیرت خود جریان شناس هستند و در زمان حوادث و فتنه‌ها به خوبی جریان‌ها را تشخیص می‌دهند و در برابر آن موضع می‌گیرند و هر کجا نیاز باشد هم خودشان هم نیروها و امکاناتشان را بسیج می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر از مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر به خاطر حمایت‌های انجام شده این اداره از تیپ عملیاتی امام صادق (ع) که در مرز خوزستان انجام مأموریت می‌کند تجلیل کرد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا