پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 33027
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان بوشهر به صورت مجازی روز شنبه گشایش یافت و تا ۲۵ آذرماه جاری ادامه دارد.

تاریخ انتشار: شنبه ، 20 آذر 1400 - 13:03

به گزارش صدای استان به نقل از ایرنا، رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس در این آیین گفت:  درنمایشگاه امسال غرفه هایی طراحی شده و دستگاه‌های اجرایی، مراکز پژوهشی و تحقیقاتی، دانشگاه‌ها و واحدهای فناور و دانش بنیان سراسر استان بوشهر در قالب عکس، فیلم و کاتالوگ آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته اند.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان بوشهر گشایش یافت

 

دکتر حسن حبیبی افزود: بازدید کنندگان می‌توانند برای ارتباط با فناوران و واحدهای دانش بنیان از طریق راه های ارتباطی درج شده در غرفه‌ها اقدام کنند.

وی تاکید کرد: برنامه ریزی لازم برای معرفی دستاورهای فناورانه و دانش بنیان در سطح ملی و بین المللی انجام شده‌است و در فاز بعدی زبان‌های دیگر به این نمایشگاه اضافه می‌شود و با همکاری سفارت خانه‌های جمهوری اسلامی در سایر کشورها، به سرمایه گذاران و مشتریان بین المللی معرفی خواهد شد.
‌رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس افزود: برگزاری نمایشگاه ساخت داخل نفت گاز و پتروشیمی در عسلویه، دوره های آموزشی، نمایشگاه در مراکز رشد استان بوشهر، نشست های B۲B، تولید مستند و معرفی شرکت های فناور و دانش بنیان از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در پارک علم و فناوری خلیج فارس است.

حبیبی افزود: علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت نمایشگاه به آدرس FANBAZARBU.IR از آخرین دستاوردهای پژوهشی و فناوری بازدید کنند.

۲۰ تا ۲۶ آذر به عنوان هفته پژوهش معرفی شده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا