شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 33019
تعداد نظرات: ۰

 آیت‌الله صفایی بوشهری در خطبه‌های این هفته با اشاره به مشکلات اشتغال در استان بوشهر  گفت: با وجود میزبانی صنایع بزرگ در استان، باید مصوبه به کارگیری ۵۰ درصد نیرو‌های بومی در صنایع حتماً عملیاتی شود تا مردم به حقوق خودشان دست پیدا کنند.   وی تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های نظارتی باید رعایت این دستور‌العمل…

تاریخ انتشار: شنبه ، 20 آذر 1400 - 12:55

مذاکرات برجام با برداشتن تحریم‌ها به نتیجه خواهد رسید آیت‌الله صفایی بوشهری در خطبه‌های این هفته با اشاره به مشکلات اشتغال در استان بوشهر  گفت: با وجود میزبانی صنایع بزرگ در استان، باید مصوبه به کارگیری ۵۰ درصد نیرو‌های بومی در صنایع حتماً عملیاتی شود تا مردم به حقوق خودشان دست پیدا کنند.

 

وی تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های نظارتی باید رعایت این دستور‌العمل را بررسی و نظارت کنند تا جوانان تحصیل کرده و متعهد بوشهری بیکار نباشند.

 

خطیب جمعه بوشهر با انتقاد از تداوم تبعیض‌ها و چشم پوشی از حقوق جوانان و مردم استان بوشهر، بیان کرد: مدیران و مسئولان صنعتی استان حداقل به قانونی که خود  امضا کرده‌اند، پایبند باشند.

 

وی عنوان کرد: مدیران صنایع در استان بوشهر باید آمار اشتغال را اعلام و عنوان کنند نیرو‌های بومی به کار گرفته شده در چه رشته‌هایی مشغول به کارند و آیا در رده‌های بالایی و میانی مشغول به کارند یا اینکه تنها در رده‌های پایین خدمتی مانند خدماتی و کارگری به کار گرفته شده‌اند.

آیت‌الله صفایی بوشهری عنوان کرد: بیکاری جوانان استان بوشهر در کنار توسعه صنعتی و بالا بردن تولید به معنی نابودی نیروی کار توانمند بومی این استان است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا