پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 33005
تعداد نظرات: ۰

جلسه مدیرکل ائتلاف جوانان انقلاب استان بوشهر با مشاور امور جوانان استاندار بوشهر در دفتر مشاور امور جوانان استاندار برگزار شد.

تاریخ انتشار: پنجشنبه ، 18 آذر 1400 - 11:10

در اول جلسه محمدرضا تنو ، مدیرکل ائتلاف جوانان انقلاب استان بوشهر ضمن تبریک انتصاب جناب آقای دکتر علیرضا تقوی نیا به عنوان مشاور امور جوانان استاندار برای ایشان آرزوی موفقیت و سر بلندی داشت.

مدیرکل ائتلاف جوانان انقلاب استان بوشهر در خصوص جوانان دارای استعداد استان بوشهر گفت : ما در سطح استان جوانان و دانش آموزان بسیاری داریم که در زمینه های مختلف دارای استعداد های فراوانی هستند اما متاسفانه به استعداد ها و توانایی آنها توجه خاصی نمیشود و در نهایت استعداد آنها دیده و از آن استفاده نمی شود.

او افزود : دانش آموزانی که در سطح مدارس استعداد های فراوانی دارند و اکثرا در مسابقات شهرستانی یا استانی استعداد آنها به چشم می آید پس از دریافت لوح تقدیر و یک مراسم تشویق برای آنها دیگر کنار گذاشته می شوند و از توانایی آنها به نحو احسنت استفاده نمی شود.

مشاور امور جوانان استاندار بوشهر ، دکتر علیرضا تقوی نیا ضمن تبریک انتصاب آقای محمدرضا تنو به عنوان مدیرکل ائتلاف جوانان انقلاب استان بوشهر گفت : باید جلساتی صورت گیرد و دانش آموزان و جوانان با استعداد و توانا در کنار هم جمع شوند تا بتوانیم استعداد هارا شناسایی کنیم و از این جوانان و نوجوانان در سطح استان و کشور استفاده کنیم .

مدیرکل ائتلاف جوانان انقلاب استان بوشهر درباره اداره ائتلاف جوانان انقلاب استان بوشهر گفت : این اداره در حال تشکیل یک تیم استعداد یابی حرفه ای است که بتواند به جوانان و نوجوانان استان بوشهر کمکی در این زمینه کند.
وی افزود : اداره کل ائتلاف جوانان انقلاب استان بوشهر دارای پنج معاونت:
معاونت امور بانوان
معاونت طرح و برنامه
معاونت جهادی
معاونت امور اجرایی
معاونت علمی و آموزشی

است و تا کنون انتصابات این پنج معاونت انجام شده و در تلاش هستیم که به زودی مدیران ده شهرستان نیز منصوب شوند تا این اداره هرچه زودتر فعالیت خود را آغاز کند.

دکتر علیرضا تقوی نیا ، مشاور امور جوانان استاندار بوشهر درباره اداره کل ائتلاف جوانان انقلاب استان بوشهر گفت : ما آماده هرگونه همکاری با اداره کل ائتلاف جوانان انقلاب استان بوشهر هستیم و هیچ همکاریی دریغ نخواهیم کرد.


برچسب ها: #بوشهر
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا