پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 32992
تعداد نظرات: ۰

هیات قطری با حضور در اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از توانمندیها و تاسیسات بندر، دیدن کردند.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 17 آذر 1400 - 14:01

هیاتی قطری متشکل از  رییس بندر الرویس قطر، مدیر بخش دریایی گمرک و رییس بخش گمرکی و بازرسی بندر حمد با حضور در بندر بوشهر  از توانمندیها و تاسیسات این بندر بازدید کردند.

بازدید هیات قطری از بندر بوشهر

 در ادامه نیز  جلسه ایی با حضور مدیرکل و معاونین اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ، مدیرکل گمرکات استان بوشهر و رییس اتاق بازرگانی استان و در دفتر مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار شد.

خالد عبداله محمد الجبر النعیمی رئیس بندر الرویس قطر  در این نشست ضمن تاکید بر  تقویت بیشتر روابط این دو بندر، خواستار ایجاد راهکارهایی جهت ارتباط مستمر با بندر بوشهر شد.

 

سیاوش ارجمندزاده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در اینباره گفت: بندر بوشهر یکی از بنادر تاریخی و با قدمت ایران میباشد که از دیرباز به امر تجارت و بازرگانی مشغول بوده و در تمامی ادوار رابطه و تعامل خوبی با کشورهای همسایه داشته است

ارجمندزاده عنوان کرد: استان بوشهر از ظرفیتهای بالایی برخوردار است و در این راستا اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز با تمام ظرفیت های خود، مهیای تسهیل سازی در امر صادرات به قطر است و در این زمینه اهتمام ویژه ای ایجاد شده است.

 

گفتنی است، در ادامه این بازدیدها صبح امروز هیات قطری با حضور در بندر دیر بعنوان نزدیک ترین بندر به قطر و انتخاب آن بمنظور کریدر شمال به جنوب در جهت انتقال کالاهایی ترانزیتی از کشورهای دیگر برای صادرات به این کشور  ، دیدن کردند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا