یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 32936
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: جذب بازاریاب کمتر از ۱۸ سال در شرکت‌های بازاریابی بوشهر ممنوع شد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 15 آذر 1400 - 12:56

جذب افراد کمتر از ۱۸ سال در شرکت‌های بازاریابی بوشهر ممنوع شدابوالقاسم محمدزاده اظهار داشت: بر اساس آئین نامه اجرایی قانون نظام صنفی جذب بازاریاب از بین افراد کمتر از ۱۸ سال سن ممنوع است.

وی اضافه کرد: همه شرکت‌ها موظف هستند تا پایان ماه جاری، حداقل از طریق یکی از سامانه‌های دارای مجوز از جمله امتاء، سماوا و شاهکار که دارای قابلیت تفکیک افراد زیر ۱۸ سال سن از سایر افراد است، بر روی بسترهای الکترونیکی خود، قابلیت احراز هویت بازاریابان را تا زمان ایجاد ساز و کار لازم در سامانه یونی کد، پیاده سازی و اجرا کنند.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ادامه داد: باید به گونه‌ای عمل شود که حداکثر تا تاریخ دهم دیماه امسال ‬ از این طریق، هویت و سن همه بازاریابان ثبت نام شده احراز شود.

محمد زاده تصریح کرد: بعد از مهلت مذکور، هیچ عذری پذیرفته نخواهد شد و در صورت مشاهده افراد زیر ۱۸ سال سن به عنوان بازاریاب در محل شعب، با شرکت و بازاریاب معرف برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا