پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 32874
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : در مراسمی با حضور مسئولان، مسعود تنگستانی به‌عنوان شهردار بردخون معرفی و از عبدالخالق قائدی شهردار پیشین این شهر تجلیل شد.

تاریخ انتشار: شنبه ، 13 آذر 1400 - 12:29

به نقل از مهر؛ بخشدار بردخون عصر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار بردخون اظهار داشت: بردخون دیار عالمان، دین‌داران و صاحبان علم و ادب و فرهنگ است.

شهردار بردخون معارفه شد

علی اخلاقی اضافه کرد: تاریخ بردخون پر از علمای بزرگ و اندیشمندان و شاعران شریف و پر آوازه، اساتید دانشگاه و حوزه است.

وی افزود: بردخون در دامان خود زنان و مردان بزرگی را پرورانیده است؛ آنانی که در برابر دشمنان، با غیرت و رشادت مثال زدنی خود ایستادند و درس اراده، ایثار و رشادت را به همگان آموختند، یا مردانی مثل مفتون که با سخن زیبای خود شعر سرودند و دوبیتی‌هایشان دلربایی می‌کند.

بخشدار بردخون بیان کرد: امیدواریم آقای تنگستانی در مسئولیت جدیدی که از امروز بر عهده ایشان گذاشته شده، با استفاده از تجارب قبلی که دارند و همه ظرفیت‌هایی که در بخش وجود دارد، در کنار رهنمودها و راهنمایی‌های عالمان و بزرگان این دیار، در راستای توسعه هر چه بهتر و بیشتر و اعتلای نام زیبای بردخون در کنار خادمان مردم در شورای اسلامی برای پیشبرد اهداف شهرداری و شهر و کمک به رونق هر چه بیشتر و بهتر فضاهای تفریحی و سامان دادن به امورات شهری موفق باشند.

اخلاقی در ادامه با قدردانی از عبدالخالق قائدی شهردار سابق بردخون و حسن عاشوری سرپرست شهرداری، با اهدا لوح یادبود از آن‌ها تجلیل کرد و برای مسعود تنگستانی شهردار جدید هم آرزوی موفقیت کرد.

خدمت به مردم اولویت ما است

رئیس شورای اسلامی شهر بردخون نیز در این مراسم اظهار داشت: هدف شورای‌شهر و مجموعه شهرداری خدمت به مردم است، برای رسیدن بهتر به این هدف، نیازمند همراهی و همکاری همه دستگاه‌های اداری و همفکری نخبگان و جوانان و افراد صاحب تجربه بخش هستیم تا بتوانیم به شهری ایده‌آل دست یابیم.

احمد عابدزاده اضافه کرد: در دوره گذشته شاهد حضور یک جوان با انگیزه و خلاق در رأس شهرداری بودیم که با اخلاق‌مداری، مردم‌داری، پاک‌دستی و دلسوزی کامل گام‌های بلندی برای توسعه دیارمان برداشت و مردم هم جلوتر از مسئولان، قدردان او بوده و هستند.

شهردار بردخون معارفه شد

وی ادامه داد: قائدی جوان بنای شفافیت را در شهرداری پایه‌گذاری کرد و ریشه فساد را خشکاند که رضایت عمومی مردم را دنبال داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر بردخون خاطرنشان کرد: امروز هم شاهد حضور چهره‌ای دیگر از خانواده معزز شهدا در رأس شهرداری هستیم که در شهرستان و استان به کارآمدی، دلسوزی و مردم‌داری شهره است.

مدیون مردم بردخون هستم

شهردار پیشین بردخون نیز در این مراسم اظهار داشت: از همراهی مدام اعضای شورای اسلامی بردخون و کارکنان شهرداری این شهر که نقش پررنگی در عبور موفق از مسیر پرفراز و نشیب خدمت به همشهریان داشته‌اند، قدردانی ویژه می‌کنم.

عبدالخالق قائدی افزود: هر چه دارم مدیون مردم بردخون است که مرا در دریای محبت خود غرق کرده‌اند، از این مردم بابت انجام نشدن برخی خدمات به‌دلیل درگیری‌های مالی و حقوقی شرمنده‌ام، تا جایی که به سختی بین آن‌ها حاضر می‌شوم.

وی بیان کرد: از همشهریانم می‌خواهم همین حمایت‌ها را از شهردار جدید هم داشته باشند و تکیه‌گاه او باشند. ایشان در جایگاه معاون فرمانداری شهرستان دیر، نقش برجسته و پررنگی در خدمات انجام شده شهرداری داشته است و به مراتب بهتر از من بر مسائل اشراف دارند.

قائدی گفت: صیادان، کشاورزان، فرهنگیان فرهیخته، جانبازان، پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس، بازاریان و همه کسانی که محبت و لطف آن‌ها بر من جاری بوده است اکنون هم از آن‌ها می‌خواهم از برادر عزیزی که سکاندار اداره شهرداری بردخون شده‌اند حمایت کنند.

شهردار بردخون معارفه شد

اساس کار من بر همراهی و هم‌باوری است

شهردار جدید بردخون نیز اظهار داشت: همه ما فرزندان یک خطه و شهرستانیم، اگر هدف خدمتگزاری باشد جایگاه‌ها اهمیتشان از بین می‌رود و برای من هم معاون فرماندار یا شهردار و دهیار تفاوتی ندارد چراکه معتقدم ارزش همه جایگاه‌ها به خدمتگزاری به مردم است.

مسعود تنگستانی خاطرنشان کرد: نگاه بالا به پایین یا برعکس ندارم، شفافیت و شجاعت در وجودم جاری است، رک بودن و شفاف گفتن جز خصوصیات بارز من است. برایم پیر و جوان و شهری و روستایی و فقیر و غنی هیچ فرقی ندارد. من هم کشاورز زاده هستم و از خانواده کشاورزم.

وی با بیان اینکه اساس کار من بر همدلی، همراهی و هم‌باوری است اضافه کرد: من در دل مردم هستم، این شعار نیست و حداقل سالی یک‌بار باید برای مردم گزارش دهیم و هفته دولت فرصت مغتنمی است برای مسئولین که حضور پیدا کنند. مسئولیت را پذیرفته‌ایم باید حرف مردم را هم بشنویم.

شهردار جدید بردخون تاکید کرد: تمام توانمان را برای رفع مشکلات مردم به کار می‌گیریم و پیگیری‌ها را باید همه انجام دهیم، خدا ناظر تمام اعمال ماست. برای من بیت‌المال یکی از خط قرمزهاست و در هر جا که بودم خط قرمزم بیت‌المال بوده و هست.

وی افزود: نگاهم در خصوص کمک به نهادها برای مردم و هر موضوعی نگاهم متوازن هست و همه را با نگاهی فراگیر همه را به یک نگاه می‌بینم، تبعیض در آن جایی ندارد، نه بین همکار و نه بین اعضا شورا و این‌ها جزئی از خصوصیات اخلاقی من است.

تنگستانی گفت: با تمام وجود خودم را وقف بردخون می‌کنم و هر جایی تشخیص دهم حضورم مؤثر و مفید نیست محترمانه از محضر عزیزان مرخص می‌شوم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا