پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 32792
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : به مناسبت هفته بسیج ، مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر از شرکت کشتی سازی ناخدای کشتی بازدید کرد.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 7 آذر 1400 - 13:26

مدیرکل تامین اجتماعی بوشهر که به همراه هیاتی متشکل از ریاست شعبه دو بوشهر وروساو کارشناسان ذیربط از این شرکت بازدید کرد هدف از این بازدید را همراهی با جامعه شریف کارفرمائی عنوان کرد وگفت : به منظور تقویت تعامل و همراهی با مجامع کارفرمائی وکارفرمایان محترم کارگاه های تولیدی ،  صنعتی .. در راستای حمایت از تولید و تقویت همکاری ها ، یکی از راهکارهای تبیین سیاست های حمایتی سازمان بازدید از محل کارگاه ها وآشنائی با مسائل و مشکلات کارگاه های تولیدی است  .

ایشان از تمهیدات کارفرمای این شرکت تولیدی جهت به روز بودن پرداخت های بیمه ای تشکر کرد و افزود: امیدواریم با حمایت و همراهی سایر ارگان های مرتبط نیز همچنان فرایند تولید این شرکت پابرجا بماند.
عباس دیری ، مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر در بازدید از مجموعه کشتی سازی ناخدای جزیره بوشهراظهار داشت: توان و تجربه خوبی در فعالان حوزه صنایع دریایی در استان بوشهر وجود دارد که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.
دیری  ، ضمن دیدار با کارگران، مهندسان و مدیرعامل این شرکت گفت: تامین اجتماعی بعنوان حامی کارگران و کارفرمایان ،  خود را در کنار آنها می بیند .

 

وی افزود : امسال ما بیش از هر سال توان خود را برای حمایت و پشتیبانی از شرکتها و رفع مشکلات و موانع آنها در امور تامین اجتماعی قرار داده ایم.
در این نشست ، زاهدی مدیر این کارخانه گفت : کشتی سازی ناخدای جزیره تاثیرمستقیم و غیرمستقیم بر دیگر صنایع کشور دارد؛ از این رو در تمامی دنیا نگاهی استراتژیک به این صنعت وجود دارد که باعث شکل گیری حمایت‌های عظیم از این ظرفیت است.

زاهدی یادآور شد: این نگاه اعتماد محور به صنعت کشتی سازی باید در دیگر بخش‌های مرتبط نیز شکل بگیرد که باعث جلوگیری از هدر رفت سرمایه و داشته‌های کشور و همچنین تقویت نقاط قوت تولید کنندگان وصنایع داخلی باشد.
شرکت کشتی سازی ناخدای جزیره فعالیت خود را در ۱۳۸۰ با ساخت شناورهای فایبرگلاس در بندر بوشهر آغاز نمود. این شرکت در بخش خصوصی فعال بوده و امروزه قادر به تولید شناورهای فلزی از انواع یدک کش، صیادی، خدماتی و بارج می باشد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا