چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 32767
تعداد نظرات: ۰

حقایق را به مردم بگویید تا مردم بفهمند که چگونه این نمایندگان منویات و فرمایش رهبری را زیرپا گذاشته و فقط در سخن دم از ولایت‌مداری می‌زنند. ماهیت این نمایندگان را افشا نمایید تا بی‌توجهی‌شان به قانون اساسی آشکار گردیده و مردم بدانند بابت انتخاب این دست نمایندگان هزینه‌های گزافی پرداخت می‌کنند.

تاریخ انتشار: شنبه ، 6 آذر 1400 - 12:53

انتصاب‌های سفارشی در استان بوشهر بار دیگر صحنه جدید از تنش و نارضایتی به وجود آورد صحنه‌ای که یک سر آن نماینده دشتستان جناب رضایی و سر دیگر آن نمایندگان استان بودند . این نارضایتی ادامه نارضایتی‌های جامعه  است که اکنون در سطح نمایندگان مجلس تبلور یافته است. ابراهیم رضایی نماینده شهرستان دشتستان که در انتخابات مجلس با گفتمان انقلابی با محوریت شفاف‌سازی ورود پیدا کرده بود اکنون دخالت خسارت‌بار نمایندگان استان در انتصابات را تحمل ننموده و عنوان کرده است درصورتیکه دخالت نمایندگان استان در انتصابات ادامه پیدا کند بالاجبار حقایق را به مردم خواهد گفت و دست به افشاگری خواهد زد.

 

ظاهراً این مواضع نماینده دشتستان بر نمایندگان استان سخت آمده است و نهیب‌هایی به ایشان زده شده تا مبادا ایشان بر مبنای روحیه انقلابی افشاگری نموده و دست این نمایندگان دخیل را رو نماید.

نکته مهم این است  بعد از هشدار جناب رضایی خبرهایی به گوش می‌رسد که نمایندگان استان روند دخالت آمیزی که در انتصابات در پیش گرفته‌اند را حاضر نیستند به هیچ قیمتی رها نمایند چرا که معتقدند در فصل انتصابات باید حداکثر برداشت را نموده بدون  اینکه به اصل تفکیک قوا و فرمایش رهبری مبنی بر عدم دخالت نمایندگان در انتصاب مدیران اجرایی توجه نمایند.

روی سخن‌مان به ابراهیم رضایی است . جناب رضایی رویکرد و خیزش حضرتعالی در مخالفت با سیاسی بازی و عدم شایسته‌سالاری در انتصابات، عقیم و ناقص مانده و رقابت بین نمایندگان در انتصاب نه تنها فروکش نکرده‌است بلکه این رقابت کاذب به شدت ادامه دارد. سیاسی‌بازی در بالاترین سطح خود چنان اصل شایسته‌گزینی را به محاق برده که بعید است نمایندگان به مواضع حضرتعالی التفاتی نموده و عقب‌نشینی نمایند.

جناب آقای رضایی مستحضرید مدیری که بجای تمرکز بر برنامه‌های کلان وزارت خانه، مجبور به رسیدگی به سفارشات فلان نماینده باشد انگیزه‌ای برای خدمت به مردم و کار جهادی برایش باقی نمی‌ماند.

شوربختانه این دست دخالت‌ها در دوره‌های مختلف چنان رسالت نمایندگی را لگد مال نموده است که در اذهان عمومی وظیفه یک نماینده با آسفالت، قیر … عدول یافته است.

نارضایتی عمده مشکلات متعدد معیشتی و وضع وخیم اقتصادی توده‌های مردم ایران است که بجای اینکه نمایندگان با تصویب قوانین و نظارت دقیق کمک به لایه‌های فرودست اجتماعی نمایند رسالت و وکالت خویش را اینچنین به سخره گرفته‌اند.

جناب رضایی! ما شما را به شفافیت، صداقت، صراحت ، ولایت‌مداری و شهامت می‌شناسیم لذا از شما تقاضا داریم طبق فرمایشات خودتان مماشات و مصلحت را کنار گذاشته، حقایق را به مردم گفته و دست به افشاگری بزنید.

حقایق را به مردم بگویید تا مردم بفهمند که چگونه این نمایندگان منویات و فرمایش رهبری را زیرپا گذاشته و فقط در سخن دم از ولایت‌مداری می‌زنند. ماهیت این نمایندگان را افشا نمایید تا بی‌توجهی‌شان به قانون اساسی آشکار گردیده و مردم بدانند بابت انتخاب این دست نمایندگان هزینه‌های گزافی پرداخت می‌کنند.

اکنون مردم استان منتظر عمل‌گرایی جنابعالی بوده و باتوجه به اینکه دخالت نمایندگان در انتصابات با قدرت ادامه دارد ملاحظات را کنار گذاشته تا مردم بفهمند ماهیت انقلابی جنابعالی در شعار خلاصه نشده و هر کجا خلافی مشاهده نمایید دست شان را برای مردم رو خواهید کرد. البته از نقش و همراهی استاندار با نناینده دشتستان نباید غافل شویم . شوربختانه جناب محمدی‌زاده استاندار محترم سکوت نموده و هیچگونه حرکتی مبنی بر مخالفت با سهم‌خواهی‌های نمایندگان از ایشان ندیده‌ایم . در واقع سیاستی که جناب استاندار به سپهر سیاسی استان تجویز نموده، سکوت و محافظه‌کاری است تا خدایی ناکرده نمایندگان به ایشان حمله نکنند. نه جناب استاندار تبعات چنین رویکردی جز خسران برای مردم استان چیز دیگری نخواهد داشت لذا تقاضا می‌کنیم در کنار جناب رضایی مانع این دخالت‌ها و بده‌ بستان‌ها شوید وگرنه بخشی از مسئولیت این معضل بر عهده شما بوده و به زودی باید پاسخگوی مردم باشید.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا