پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 32740
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : عملیات اجرایی پروژه مدرسه خیر ساز “باران” روز پنجشنبه در آیینی باحضور مسئولان استانی و شهرستانی به همت خیر نیک اندیش ” پروین عبودی ” همزمان با گرامیداشت هفته بسیج آغاز شد.

تاریخ انتشار: شنبه ، 6 آذر 1400 - 10:32

به نقل از ایرنا، این پروژه آموزشی در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع در ۲ طبقه با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد که این خیر هزینه آن را تقبل و تقدیم به عرصه تعلیم و تریبت می‌کند.

عملیات اجرایی مدرسه خیرساز در گناوه آغاز شد

پروین عبودی خیر نیک اندیش در این آیین گفت: زادگاهم  گناوه است و اگرچه ۴۰ سال است در تهران سکونت دارم ولی همواره به همراه همسرم در این فکر بودیم که بتوانیم برای منطقه خود همانند دیگر خیران کاری ماندگار انجام دهیم.

وی افزود: با همسرم تصمیم گرفتیم زمینی را که در اختیار داشتم  برای احداث یک آموزشگاه اهدا و احداث کنیم و از این بابت خیلی خرسند و خوشحالیم.

عملیات اجرایی مدرسه خیرساز در گناوه آغاز شد

وی گفت: اسم این مدرسه را “باران”  که نام نوه‌ام است گذاشتم و امیدوارم با احداث و تکمیل آن بتوانم دین خود را به فرزندان این منطقه در عرصه تعلیم و تربیت ادا کرده باشم.

فرماندارگناوه در این آیین گفت: این شهرستان در عرصه مدرسه‌سازی توسط خیران از سالیان دور که هنوز در کشور متداول نبود، پیشگام و پیشتاز بوده است.

غلامرضا مهرجو افزود: با افتخار اعلام می‌کنم که شهرستان گناوه فضاهای آموزشی فرسوده ندارد و بیشتر آنها نوسازی شده است که بخش وسیعی از آن را خیران نیک اندیش منطقه امثال پروین عبودی بنا نهادند.

عملیات اجرایی مدرسه خیرساز در گناوه آغاز شد

وی اظهارکرد: مدیریت آموزش و پرورش در زمینه جلب و جذب خیران و تامین تجهیزات و منابع دولتی برای توسعه فضاهای آموزشی تلاش و زحمات زیادی کشیدند که جای تقدیر دارد.

فرماندارگناوه گفت: در توزیع امکانات و تجهیزات آموزشی و وسایل سرمایشی همه نقاط شهرستان عدالت رعایت شده و یکنواخت دیده شدند.

وی بیان کرد:امیدوارم خیران علاوه بر عرصه مدرسه سازی در عرصه های دیگر از جمله بهداشت و درمان گام های بیشتری بردارند.

امام جمعه گناوه گفت: در هفته بسیج، شاهد یکی از کارهای بسیار ارزشمند و ماندگار هستیم که باقیات و صالحات درپی دارد.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: اگر تاریخ پرافتخار این شهرستان را ورق بزنیم، انسان های ارزشمند، فرهیخته و دلسوزی در آن وجود داشته و دارد که مال و اموال خودرا صرف پیشرفت و توسعه تعالی فرهنگ کردند.

عملیات اجرایی مدرسه خیرساز در گناوه آغاز شد

وی با بیان اینکه شهرستان گناوه همواره در کارهای خیرخواهانه و در تمام عرصه ها پیشتاز بوده است، گفت: بانوی نیک اندیش،  پروین عبودی از انسان های فرهیخته و دلسوزی است که در فکر آینده شهر و جوانانش بوده است و اقدامی کرده که تا ابد در اذهان ماندگار خواهد ماند.

وی اظهارکرد: این شهرستان در زمینه علمی جایگاه بسیار خوبی دارد طوریکه در کنکور سراسری بیش از ۱۷ نفر در رشته پزشکی و پیراپزشکی قبول شدند تا  در آینده برای تعالی و پیشرفت کشور و منطقه خود بکوشند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: خیران این شهرستان همواره در عرصه مدرسه سازی همیار و همراه نظام آموزشی کشور بوده‌اند و تاکنون منشا خدمات زیادی بودند.

عملیات اجرایی مدرسه خیرساز در گناوه آغاز شد

اسکندر احمدی افزود: بانوان این شهرستان نیز در عرصه مدرسه سازی ورود کردند که جای خوشحالی و مباهات است.

وی گفت: همزمان با آغاز این پروژه، چهار پروژه مدرسه خیر ساز دیگر در  این شهرستان در حال احداث است.

در این آیین از بانوی خیر نیک اندیش پروین عبودی تجلیل به عمل آمد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا