جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 32530
تعداد نظرات: ۰

معاون سازمان صمت بوشهر از فعالان فرش دستباف این استان خواست از فرصت حضور در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی برای معرفی آثار خود استفاده کنند.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 17 آبان 1400 - 11:10

 ابوالقاسم محمدزاده با اشاره به برگزاری نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دوبی طبق اعلام مرکز ملی فرش ایران بیان کرد: فعالان فرش دستباف استان می‌توانند از فرصت فراخوان اعزام هیات‌های تجاری، خلق محتوا و برگزاری رویداد‌های برتر فرش دستباف ایران در اکسپو ۲۰۲۰ بهره‌مند شوند.

او ادامه داد: تشکیل کنسرسیوم برای اعزام هیات‌های تجاری، خلق محتوا و برگزاری رویداد‌های برتر فرش دستباف ایران در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ فرصتی ارزشمند برای معرفی توانمندی‌های کشور به ویژه استان بوشهر به مشتریان خارجی است.

معاون سازمان صمت بوشهر افزود: این کنسرسیوم برای حضور در رویداد جهانی اکسپو ۲۰۲۰ از فعالان حوزه‌های مرتبط  با اتحادیه‌ها، تشکل‌ها، هنرمندان، کارآفرینان و … ثبت نام می‎کند و متقاضیان در استان می‌توانند با توجه به محدودیت زمان، در اسرع وقت طرح‌ها و پیشنهادهای خود را به رایانامه info@incc.ir به روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران بفرستند.

محمدزاده عنوان کرد: رویداد‌های پیشنهادی باید به معرفی ظرفیت‌های تخصصی فرش دستباف استان بپردازد و محور‌های اشتغال زایی زنان، حفظ فرهنگ، سلامت، تمدن و زیست بوم در همگونی کامل با شعار اکسپو «ارتباط ذهن‌ها، خلق آینده» و ۳ محور اصلی مورد نظر طراحی شود.

او این محورها را این گونه معرفی کرد: ۱- فرصت‌ها (Opportunity) با هدف تحقق پتانسیل و استعداد‌های افراد و جوامع بشری برای ساخت آینده‌ای روشن، ۲- تحرک و پویایی (Mobility) با هدف خلق پویایی هوشمندانه‌تر و سازنده‌تر افراد، اهداف و ایده‌ها به صورت فیزیکی و مجازی و
۳- پایداری (Sustainability) با هدف ترویج زندگی در تعادل با منابع طبیعی مثل استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر به جای انرژی تجدید ناپذیر مانند انرژی خورشیدی و به دست آوردن آب از هوا.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: هزینه رفت و آمد و اقامت و اجرا با منتخبان است و قادر خواهند بود از پاویون فرش در اکسپو دبی برای اجرای رویداد‌ها استفاده کنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا