پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 32484
تعداد نظرات: ۰

طبق اعلام هواشناسی بوشهر تا کنون فقط در دیلم نم نم باران باریده و در دیگر ایستگاه‌های هواشناسی بارشی ثبت نشده است.

تاریخ انتشار: شنبه ، 15 آبان 1400 - 10:49

https://cdn.yjc.news/files/fa/news/1400/8/14/15061280_228.jpgسامانه بارشی که از بعدازظهر دیروز در استان بوشهر فعال شده نم نم باران را فقط نصیب دیلمی‌ها کرده است.

میزان بارش باران در این شهر ۰.۲ میلیمتر اعلام شده است.

در همین حال کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه ناپایدار جوی است و پیش بینی می‌شود از امروز تا یکشنبه، به‌صورت پراکنده در استان و روی دریا در برخی از ساعات ضمن افزایش پوشش ابر، ناپایداری‌های موقت جوی به‌صورت رگبار پراکنده باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای رخ دهد.

محمدرضا انصاری افزود: بر این اساس تا فردا آسمان استان کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، در برخی از نقاط افزایش ابر و به‌صورت پراکنده گاهی رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای و در برخی از نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: جهت وزش باد متغیر، بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت و هنگام وزش تندباد لحظه‌ای بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: ارتفاع موج دریا نیز ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در هنگام وزش تندباد بیش از ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

انصاری گفت: در شبانه روز گذشته اهرم، برازجان و خورموج با ۳۴ و جم با ۱۶ درجه سلسیوس بیشترین و کمترین دما را داشته‌اند.

او اعلام کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۳۴: ۰۲، مد اول ساعت ۰۸:۲۶، جزر دوم ساعت ۱۳:۳۳ و مد دوم ساعت ۲۰:۰۴ خواهد بود.


برچسب ها: #دیلم #هواشناسی
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا