شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 32432
تعداد نظرات: ۰

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین عامری گفت: پیراهن این تیم مزین به تمثال سردار شهید رئیسعلی دلواری شد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 10 آبان 1400 - 12:32

به نقل از مهر؛ مراسم رونمایی از پیراهن جدید تیم فوتبال شاهین عامری با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره این باشگاه و یکی از نوادگان سردار شهید رئیس‌علی دلواری برگزار شد.

پیراهن شاهین عامری مزین به تمثال سردار شهید رئیسعلی دلواری شد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین عامری ظهر یکشنبه در این مراسم اظهار داشت: امسال با تلفیقی از بازیکنان بومی و تعدادی بازیکن غیربومی در مسابقات لیگ دوم فوتبال کشور حضور خواهیم یافت.

عباس صفری با اشاره به اینکه سرمربی‌گری این تیم را مهدی کریمیان از مربیان بومی استان بوشهر بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: در اولین مسابقه در جام حذفی فردا به مصاف تیم فوتبال آرتیمان ایرانیان فرشاد خمین خواهیم رفت.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه ورزشگاه شهر اهرم که میزبان مسابقات تیم شاهین عامری است هنوز آماده نشده، مسابقه اول ما در جام حذفی در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار می‌شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین عامری ادامه داد: تیم ما نماینده مردم شجاع و دلیر تنگستان است و به همین دلیل نمادی از سردار شهید رئیس‌علی دلواری در پیراهن تیم گنجانده شده است.

وی با تقدیر از حامیان تیم فوتبال شاهین عامری بیان کرد: تیم ما با کمک حامیان و به صورت مردمی اداره می‌شود و حامیان ما با بودجه شخصی از این تیم حمایت می‌کنند.

حسین نامور از نوادگان شهید رئیس‌علی دلواری نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های مجموعه باشگاه شاهین عامری بیان کرد: تیم‌داری در این شرایط بسیار سخت است و مدیرعامل، هیئت‌مدیره و دیگر اعضای باشگاه شاهین عامری کاری بزرگ در این زمینه انجام می‌دهند.

وی خواستار حمایت ویژه از تیم فوتبال شاهین عامری برای حضور پرقدرت در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور و همچنین مسابقات جام حذفی شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا