یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 32213
تعداد نظرات: ۰

استاندار بوشهر جایگاه شهرداری‌ها و شوراهای شهر را بسیار مهم دانست و گفت: شهرداران استان بوشهر از بروز تخلف و اختلاف پیشگیری و جلوگیری کنند.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 20 مهر 1400 - 23:52

استاندار بوشهر: شهرداران استان بوشهر از بروز تخلف و اختلاف جلوگیری کنند به نقل از تسنیم، احمد محمدی‌زاده شامگاه دوشنبه در جمع شهرداران استان بوشهر با اشاره به اینکه شهرداران جایگاه مهمی در بین مردم جامعه دارند اظهار داشت: اختلاف بین شهرداری و شوراهای شهرها سبب بی‌اعتمادی مردم نسبت به عملکرد مدیران و شهرداران می‌شود از این نظر باید تعامل و همدلی بین شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهرها تقویت شود.

 

وی خدمت مدیران به مردم را لطف و عنایت خداوند متعال دانست و تصریح کرد: باید شهرداران و اعضا شوراهای اسلامی قدردان لطف خداوند و سپاسگزاری از اعتماد مردم باشند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در دوره‌های گذشته شاهد آسیب‌هایی در شوراهای شهر و شهرداری‌های استان بودیم گفت: تلاش شود این آسیب‌ها تکرار نشود و به‌شدت مراقبت شود و اگر تکرار شود برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

 

محمدی‌زاده باتأکید بر جلوگیری از اختلاف در شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهرها تصریح کرد: شهرداران استان بوشهر از بروز تخلف، اختلاف و انحراف پیشگیری و جلوگیری کنند تا سیستم دچار بحران و مشکل نشود.

 

وی از برگزاری دوره آموزشی ویژه شهرداران استان بوشهر خبر داد و تأکید کرد: تلاش شود ترکیب شهرداری‌های استان بوشهر هر چه سریع‌تر تکمیل شود تا کار و برنامه مردم معطل نشود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه باید تا یک هفته دیگر شهرداران شهرهای استان بوشهر انتخاب و معرفی شوند خاطر نشان کرد: برنامه آموزشی ویژه شهرداران تدوین شده تا بر اساس ضوابط قانونی و رعایت اخلاق اسلامی فعالیت کنند.

محمدی‌زاده بروز خلاف و تخلف بزرگ در فعالیت‌ها را ناشی از تخلف‌های جزئی دانست و بیان کرد: در صورت بروز تخلف در شهرداری‌ها آحاد مردم آن را به حاکمیت و حکومت نظام وابسته می‌کنند که جبران‌ناپذیر است از این نظر باید ضمن مراقبت‌های لازم باید پیشگیری‌ها همه جانبه در بروز تخلف و اختلاف انجام شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا