جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 31712
تعداد نظرات: ۰

ستاد پویش عدالت و کرامت آیت الله رئیسی در استان بوشهر آغاز به کار کرد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 17 خرداد 1400 - 13:06

مسئول اجرایی و قائم مقام ستاد مرکزی پویش عدالت و کرامت سید ابراهیم رییسی در استان بوشهر در آیین اعطای احکام مسئولین این پویش در بوشهر اظهار داشت: در مدت کوتاهی از شروع بکار این پویش، شاهد استقبال گروههای مختلف از جمله اساتید دانشگاه، کارآفرینان، سازمان های مردم نهاد، ورزشکاران، هنرمندان، کسبه، گروهای جهادی، بسیجیان، جوانان انقلابی و سایر اقشار عزیز استان شهید پرور بوشهر هستیم و تلاش داریم کمیته های تخصصی و اجرایی ستاد در ۱۰ شهرستان، شهرها و حتی دهستان های استان فعال شود.

 

به گفته وی، تلاش برای افزایش مشارکت همگانی در انتخابات ۲۸ خرداد و معرفی توانمندی های مدیریتی آیت الله رییسی به هم استانی ها از اهداف پویش عدالت و کرامت می باشد.

در این مراسم دبیر شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رییسی در استان بوشهر نیز گفت: کثرت ستادهای مردمی یکی از برکات مهم این دوره از انتخابات است که ستاد آیت‌الله رئیسی در شورای ائتلاف، وحدت ، عدالت و کرامت و در دیگر نهادهای مردمی نوید بخش حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد در دنیا در مقابل کسانی که دنبال دلسرد کردن مردم هستند تمام اهداف دشمنان را ناکام می‌کند.

در پایان این مراسم احکام مسئولین کمیته های پویش عدالت و کرامت در استان بوشهر ابلاغ شد.

   


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا