پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 31667
تعداد نظرات: ۰
همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی :

سیاوش ارجمندزاده در نشستی که به مناسبت گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد گفت: در دنیای امروز روابط عمومی ها به عنوان عناصر قوی در ارزیابی و تقویت برنامه ها و پیشبرد اهداف سازمان ها تلقی می شوند.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 28 اردیبهشت 1400 - 11:14

برگزاری نشست صمیمی مدیرکل با کارکنان روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر

 

سیاوش ارجمند زاده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در این نشست که بمناسبت گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی و با حضور مدیر و کارکنان روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان برگزار شد، اظهار داشت: امروزه نقش روابط عمومی و حیطه فعالیت آن بر هیچکس پوشیده نیست. از اینرو تمامی فعالان جامعه در بخش های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و… جویای روابط عمومی هایی هستند که آنان را در طراحی روش های معقول و تعیین خط مشی های مرتبط با آینده یاری دهند.

ارجمند زاده افزود: درک متقابل و ارتباطات به منظور دستیابی به اهداف، به عنوان یک اصل اساسی مدیریت در سازمان ها پذیرفته شده است بدین جهت در دنیای امروز روابط عمومی ها به عنوان عناصر قوی در ارزیابی و تقویت برنامه ها و پیشبرد اهداف سازمان ها تلقی می شوند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر  ضمن تقدیر از زحمات روابط عمومی اداره کل عنوان کرد: روابط عمومی نقش های گوناگونی را در جایگاه های متفاوت و شرایط متمایز ا ایفا می کند، اما دو نقش قابل تفکیک آن در ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی از میان سایر نقش ها، نمایان تر است و هنر روابط عمومی این است که بتواند امکانات و شرایط محیط بیرونی را تشخیص دهد و آنان را با امکانات درون سازمان پیوند داده و اجرای فرامین درون سازمانی را تسهیل نماید .

گفتنی است، در ابتدای این نشست صمیمی، جلسه ای با حضور مهندس راستاد مدیرعامل  سازمان بنادر و دریانوردی و مدیران کل و اعضای روابط عمومی بنادر کشور بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا