شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 31415
تعداد نظرات: ۰
مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: تاکنون ۲۰۸ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای استان بوشهر ثبت‌نام کرده‌اند.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 24 اسفند 1399 - 11:42

۲۰۸ نفر برای انتخابات شورای شهرهای استان بوشهر ثبت‌نام کردندخسرو دهقانی اظهار داشت: ۸۳ نفر در سومین روز از ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر استان بوشهر برای این کار اقدام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۰۸ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای استان بوشهر ثبت‌نام کرده‌اند اضافه کرد: ۹ درصد از این افراد خانم و ۹۱ درصد نیز آقا هستند.

 

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر خاطرنشان کرد: تا کنون ۷۳ درصد ثبت نام‌ها حضوری در فرمانداری‌ها و ۱۱ درصد از طریق موبایل و ۱۲ درصد با کامپیوترهای شخصی و چهار درصد از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت بوده است.

وی با اشاره به ثبت نام ۵۲ نفر در شهرستان بوشهر اضافه کرد: تاکنون در بندر بوشهر ۳۱ نفر، در عالی شهر ۱۶ نفر، چغادک یک نفر و در جزیره خارک چهار نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

 

دهقانی ادامه داد: در شهرستان دشتستان ۳۶ نفر شامل برازجان ۱۳ نفر، آب پخش سه نفر، وحدتیه چهار نفر، تنگ ارم پنج نفر، شبانکاره سه نفر، کلمه چهار نفر، سعد آباد یک نفر، دالکی دو نفر، بوشکان یک نفر ثبت نام کرده‌اند.

وی با اشاربه به ثبت نام ۱۸ نفر در بندر گناوه و دو نفر در بندر ریگ از شهرستان گناوه افزود: در شهرستان دیلم نیز ۱۰ نفر ثبت نام کرده‌اند که سهم بندر دیلم هشت و سهم امام حسن دو نفر بوده است.

 

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به اینکه در بندر کنگان ۱۳ نفر، سیراف ۵ نفر و بنک ۱۴ نفر ثبت نام کرده‌اند اظهار داشت: در شهر جم هشت نفر، در ریز چهار نفر و در انارستان یک نفر ثبت نام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در شهر عسلویه چهار نفر، نخل تقی یک نفر، بیدخون یک نفر و چاه مبارک سه نفر ثبت نام کرده‌اند افزود: در بندر دیر هفت نفر، آبدان پنج نفر، دوراهک دو نفر، بردخون سه نفر و بردستان یک نفر ثبت نام کرده‌اند.

دهقانی افزود: در شهرستان دشتی در شهر خورموج ۱۱ نفر، شنبه یک نفر و کاکی یک نفر و در شهرستان تنگستان در شهر اهرم دو نفر، دلوار دو نفر ثبت‌نام کرده‌اند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا