شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 31313
تعداد نظرات: ۰

در آئینی با حضور مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی و مهندس راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، ۶ پروژه دریایی و بندری به بهره‎ برداری می‎رسد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 13 اسفند 1399 - 13:45

 سیاوش ارجمندزاده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در تشریح این پروژه‎ ها گفت: پروژه نخست شامل سیستم اطفا حریق ثابت بندرمروارید خارگ میباشد که با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال و با هدف ارتقا سطح ایمنی بندری اجرا شده است.
 ارجمندزاده افزود: دومین پروژه نیز شامل تعمیرات اساسی منجر به PM  تاسیسات زیربنایی محوطه بندر بوشهر حدفاصل درب ورود تا انبار شماره ۶ است که با اعتبار ۱۴۵ میلیارد ریال و با هدف حفظ زیرساخت‏‌های بندری میباشد.
وی اظهار کرد: دیگر پروژه این اداره کل برق رسانی به اسکله بندر مروارید خارگ میباشد که با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و با هدف ارتقا سطخ ایمنی، افزایش امنیت و بهره وری اجرا شده است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: یکی از پروژه ایی که با حضور مهندس اسلامی وزیر محترم راه و شهرسازی به بهره برداری خواهد رسید اجرای اتصال سامانه بین المللی ناوتکس بوشهر، خارگ، گناوه، محمدعامری، کنگان، دیر، بوالخیر، ریگ و لاور ساحلی به شبکه سراسری از طریق فیبر نوری و تجهیز و راه اندازی سیستم مخابراتی ترمینال مسافربری بندر بوشهر میباشد که با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال اجرا شده است.
وی اضافه کرد: شناور ویژه پاک سازی آلودگی‎های نفتی دریا پاک ۱ نیز با اعتبار ۶ هزار و ۱۶۸ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال  آب اندازی می‎‏شود.
ارجمندزاده افزود: طرح تدقیق مطالعات یکپارچه مناطق ساحلی استان بوشهر نیز با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال همزمان با سفر وزیر محترم راه و شهرسازی وطی آئینی رونمایی خواهد شد.

تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا