شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 30692
تعداد نظرات: ۰
با هدف حمايت از اقتصاد خرد خانواده ؛

دومین واحد بانک کارگشایی استان با حضور رئیس اداره امور شعب استان، معاون مالی و پشتیبانی،رئیس حوزه حراست،رئیس شعبه بندر بوشهر، رئیس سرمایه انسانی اداره امور و کارکنان شعبه بندر بوشهر افتتاح گردید.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 16 آذر 1399 - 19:00

روابط عمومی اداره امور شعب بانک ملی استان بوشهر، داریوش زراعتگر در آئین افتتاح واحد بانک کارگشایی بوشهر گفت: فلسفه تاسیس بانک کارگشایی همانطور که از نام آن پیداست، کمک به متقاضیان برای تامین نیازهای خرد است و این بانک که یکی از واحدهای تابعه بانک ملی ایران نیز محسوب می شود، توانسته با پرداخت سریع تسهیلات خرد به بهبود شرایط رفاهی و اقتصادی نیازمندان و رفع نیازهای مالی و ضروری هموطنان کمک کند.
وی اظهار داشت: این بانک خدماتی از قبیل پرداخت وام قرض الحسنه، پرداخت تسهیلات جعاله احتیاجات ضروری، نگهداری و حفاظت از طلا و جواهرات مشتریان به ویژه طلافروشان، تخصیص صندوق امانات به مشتریان را ارایه می کند.
رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان بوشهر گفت: تسهیلات قرض الحسنه بانک کارگشایی در ازای ترهین ۵۰ گرم طلا در قالب یک فقره سند ۲۰ میلیون ریالی در هر قرارداد و تسهیلات جعاله در ازای ترهین ۱۰۰ گرم طلا تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال است و مدت زمان بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه و جعاله کارگشایی در یک قسط و حداکثر تا یک سال خواهد بود.

تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا