جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 30462
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : استاندار بوشهر گفت: برپایی نمایشگاه های مختلف، اردوهای فرهنگی، دانش آموزی و دانشجویی به خارج استان و سایر رویدادهای فرهنگی که به میزبانی بوشهر برگزار خواهد شد تا اطلاع ثانوی لغو خواهد بود و پس از نظر دانشگاه علوم پزشکی برگزاری رویدادهای مذکور بلامانع خواهد بود.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 4 اسفند 1398 - 08:18

به گزارش صدای استان ؛  عبدالکریم گراوند در نشست مشترک شورای هماهنگی مقابله با بحران و شورای اطلاع رسانی استان با موضوع بررسی هجوم ملخ ها و اقدامات لازم برای مقابله با بیماری کرونا اظهار داشت:» دانشگاه علوم پزشکی بوشهر متولی اصلی موضوعات مرتبط به بیماری کرونا در استان خواهد بود.
وی در مورد اقدام به تعطیلی مدارس برای مقابله با کرونا گفت: در زمینه تعطیلی مدارس، نظر دانشگاه علوم پزشکی برای ما ملاک عمل خواهد بود و دانشگاه تاکنون در این زمینه  توصیه ای نداشته است و  متناسب با نظر تخصصی دانشگاه در مورد تعطیلی مدارس تصمیم گیری خواهیم کرد.
استاندار بوشهر با بیان اینکه رعایت بهداشت فردی و پیشگیری دو موضوع مهم برای مقابله با کرونا است، اضافه کرد: آموزش عمومی در مورد کرونا مورد تاکید است و صدا و سیما باید ویژه برنامه های رادیو و تلویزیونی در مورد کرونا تولید و پخش کند.
گراوند با بیان اینکه رئیس دانشگاه علوم پزشکی مسئول اصلی اطلاع رسانی و سخنگوی استان در مورد بیماری کرونا است، اظهار داشت: تمام مصاحبه ها در مورد کرونا باید از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر انجام شود و خلاف این موضوع پذیرفتنی نخواهد بود.
استاندار بوشهر همچنین در مرود تعطیلی رویدادهای فرهنگی و اجتماعی در استان با هدف پیشگیری از وقوع کرونا در استان خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه های مختلف، اردوهای فرهنگی، دانش آموزی و دانشجویی به خارج استان و سایر رویدادهای فرهنگی که به میزبانی بوشهر برگزار خواهد شد تا اطلاع ثانوی لغو خواهد بود و پس از نظر دانشگاه علوم پزشکی برگزاری رویدادهای مذکور بلامانع خواهد بود.
گراوند گفت: لغو رویدادهای مختلف فرهنگی و اجتماعی با هدف پیشگیری از وقوع کرونا در استان است و به دنبال این نیستیم که با این تصمیمات موجبات نگرانی مردم شویم و به محض تایید دانشگاه علوم پزشکی رویدادهای مختلف از سر گرفته خواهد شد.
استاندار بوشهر با اشاره به اینکه مدیران از برگزاری جلسات غیرضروری در استان خودداری کنند، افزود: انتظار داریم با همکاری همه دستگاه های اجرایی و همچنین مردم عزیز استان از وقوع کرونا در استان جلوگیری کنیم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا