پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 30448
تعداد نظرات: ۰

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: رسانه های استان بوشهر در موضوع مبارزه با مواد مخدر حساسیت خوبی نشان داده و عملکرد قابل قبولی داشتند.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 27 آذر 1398 - 18:36

به گزارش صدای استان ؛ مجید خورشیدی در نشست کارگروه توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد با اشاره به موضوع مبارزه با مواد مخدر در استان اظهار داشت: با وجود حساسیت خوبی که رسانه ها در این زمینه داشتند اما باید برای رسانه ها محتوای تخصصی بیشتری در موضوع مبارزه با مواد مخدر تهیه کرد و برای این امر نیازمند تلاش نهادهای ذیربط و کارشناسان این بخش هستیم.
معاون استاندار بوشهر تصریح کرد: اگر محتوای کارشناسی و تخصصی مطلوبی از سوی نهادهای ذیربط تهیه شود، می توان از ظرفیت رسانه ها برای آگاهی رسانی در موضوع مواد مخدر استفاده کرد.
خورشیدی با اشاره به موضوع تهیه بسته های آموزشی و اطلاع رسانی در موضوع آسیب های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر گفت: مهم ترین بخش این کار، تهیه محتوای تخصصی است که بتوان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی این بسته ها را در بین اقشار مختلف جامعه توزیع کرد.

وی اظهار داشت: هزینه های زیرساختی کمپ های ترک اعتیاد و شناسایی کمپ های غیرمجاز ترک اعتیاد باید در دستور کار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قرار گیرد و پس از تصویب برای اجرا به دستگاه های ذیربط ارجاع شود.
معاون استاندار بوشهر با قدردانی از گزارش معاونت اجتماعی سپاه امام صادق (ع) در زمینه طرح کاهش آسیب های اجتماعی قرارگاه حضرت جواد (ع) بیان کرد: اقدامات قرارگاه حضرت جواد (ع) باید مکمل فعالیت های دستگاه های تخصصی حوزه آسیب های اجتماعی بوده و محوریت دستگاه های تخصصی در همه زمینه ها مد نظر باشد تا موفقیت پروژه ها و همکاری دستگاه های تخصصی را شاهد باشیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر هم در این نشست با تشریح عملکرد دبیرخانه شورا گفت: ۵ کمپ غیرمجاز ترک اعتیاد در استان بوشهر شناسایی شده که اقدامات لازم برای پلمب این کمپ ها با هماهنگی فرمانداری ها انجام شده است.


برچسب ها: #مواد مخدر
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا