شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 30400
تعداد نظرات: ۰

استاندار بوشهر خواستار تسهیل در زمینه سرمایه گذاری در استان بوشهر شد و گفت: اجرای خط انتقال طرح آبیاری نخلستان‌های دشتستان تسریع شود.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 11 اردیبهشت 1398 - 01:30

به نقل از مهر؛ عبدالکریم گراوند بعد از ظهر چهارشنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بوشهر اظهار داشت: امسال به نام سال رونق اقتصادی نام‌گذاری شده است و باید برای تحقق این مهم از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

اجرای خط انتقال طرح آبیاری نخلستان‌های دشتستان تسریع شود

وی خواستار رفع موانع تولید در استان بوشهر شد و اضافه کرد: نشست‌های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بوشهر دارای مصوباتی است که همه دستگاه‌ها باید در زمان مقرر نسبت به تحقق این مصوبات اقدام کنند.

استاندار بوشهر خواستار پیگیری لازم برای اجرای این مصوبات شد و افزود: در راستای اجرای طرح‌ها توسعه زیرساخت‌ها در زمینه برق‌رسانی امری مهم و ضروری است که باید با انجام مطالعات نسبت به اجرای آن اقدام شود.

وی با اشاره به اجرایی شدن آبیاری تحت فشار در در سطح ۲۴۰۰ هکتار اراضی نخلستان سعدآباد در شهرستان دشتستان، خواستار تلاش برای تسریع در اجرای خط انتقال طرح آبیاری شد.

گراوند بیان کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی برای سرمایه گذاری است که باید پروژه‌هایی تدوین و تعریف شود که برای این مهم تشکیل کارگروه تخصصی امری مهم و ضروری است.

استاندار بوشهر گفت: تخلیه فاضلاب تصفیه شده بوشهر در زمین‌های اطراف این پروژه، وضعیت نامطلوبی ایجاد کرده که باید از این ظرفیت برای توسعه فضای سبز و جنگل‌کاری استفاده کرد تا ضمن بهبود وضعیت محل یاد شده، زمینه بهره‌وری بهینه از پساب فاضلاب فراهم شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا