شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 30376
تعداد نظرات: ۰

فرماندار شهرستان تنگستان گفت: نرخ بالای بیکاری یکی از مشکلات اساسی در تنگستان است.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 11 اردیبهشت 1398 - 05:15

به نقل از مهر؛ عبدالحسن رفیعی‌پور عصر چهارشنبه در همایش روز جهانی کار و کارگر با تبریک روز جهانی کار و کارگر اظهار داشت: هر جامعه‌ای که امروز نیاز دارد به سازندگی، ساخته شدن، عمران، توسعه و آبادانی یکی از ارکان پیشرفت آن نقش بسیار مهم کارگران است.

 نرخ بالای بیکاری از مشکلات اساسی در تنگستان است

وی تصریح کرد: امروز در هر نقطه‌ای از دنیا آثاری که از ادوار گذشته مانده به‌عنوان آثار ملی و جهانی نقش کارگران در ساخت آن بنا کاملاً نمایان است.

فرماندار تنگستان بیان کرد: با توجه به اعلام شعار سال توسط مقام معظم رهبری که به عنوان رونق تولید، نقش کارگران در رونق تولید می‌تواند بسیار بارز و حائز اهمیت باشد.

این مقام عالی دولت در تنگستان با اشاره به اینکه بحث اشتغال یکی از مشکلات اصلی کشور است خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اساسی در تنگستان نرخ بالای بیکاری است که نقش کارگران می‌تواند به کاهش این مشکل بسیار کمک کند.

وی افزود: اگر جامعه کارگری در هر صنعتی که مشغول است بتوانند تولیدات با کیفیتی به جامعه ارائه و بهره‌وری آن صنعت بالا رود مطمئناً مردم نیز از تولیدات داخلی حمایت خواهند کرد که زمینه افزایش رونق تولید، فروش و به کارگیری کارگران بیشتر می‌شود.

رفیعی پور ادامه داد: کارگرانی که در فضاهای سبز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مشغول به کار هستند اگر در بحث تمیز کردن شهرها و روستاها دقت کنند موجب خواهد شد تا فضای شهری و روستایی تمیزتر و باعث شور و نشاط بیشتر جامعه شهری و روستایی شود.

فرماندار تنگستان از کارفرمایان و متولیان کارگاه‌های تولیدی، شهرداری‌ها، دهیاری‌های شهرستان و مدیرانی که زیرمجموعه آنها حوزه کارگری است خواست قدردان زحمات کارگران باشند و سعی کنند در افزایش حقوق و پرداخت رفاهیات آنها به موقع عمل کنند.

این مقام عالی دولت در تنگستان با اشاره به اینکه در مراسم از ظرفیت شهرستان استفاده شود عنوان کرد: تنگستان در حوزه هنر، موسیقی و تئاتر ظرفیت بسیار خوبی دارد از این ظرفیت به نحوه احسن در شهرستان برای رونق حوزه علم، هنر، فرهنگ و ادب استفاده شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا