شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 30352
تعداد نظرات: ۰

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: اولین نشست هم اندیشی بانوان شوراهای شهر و روستای استان بوشهر برگزار می‌شود.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 11 اردیبهشت 1398 - 08:55

به نقل از مهر؛ طاهره شمشیری ظهر چهارشنبه در جمع اعضای شورای شهر اظهار داشت: اولین نشست هم اندیشی بانوان شوراهای شهر و روستای استان به میزبانی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بوشهر برگزار می‌شود.

 نشست هم‌اندیشی بانوان شوراهای استان بوشهر برگزار می‌شود

وی اضافه کرد: این نشست به منظور هم اندیشی، آشنایی نزدیک شوراها با یکدیگر، تبادل تجربیات و توانمند سازی بانوان در حوزه جلب مشارکت‌های مردمی و تقویت اعتماد اجتماعی با مشارکت استانداری بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: درخواست داریم قبل از نصب هر المان و زیباسازی در سطح شهر طرح مصوبه کمیته زیبا سازی و فنی شهرداری را نیز داشته باشد تا اقدامات خوبی که انجام می‌شود تأثیرات بیشتری به همراه داشته باشد.

شمشیری خاطر نشان کرد: مطالعه و تنظیم ضوابط در امر زیباسازی نظیر رنگ‌آمیزی، نورپردازی، مبلمان شهری، تبلیغات محیطی، نصب المان‌های شهری، ساماندهی بلوارها و میادین، از وظایف مهم این کمیته است که انتظار می‌رود با حضور افراد متخصص در دستور کار قرار گیرد.

وی با تبریک روز ملی خلیج فارس و روز جهانی کارگر گفت: درخواست دارم با توجه به تعطیلی روز کارگر که در سال‌های گذشته برای کارگران زحمتکش شهرداری بندر بوشهر اعمال نشده است این امر امسال در شهرداری بوشهر اعمال شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا