سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 30281
تعداد نظرات: ۰

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برق‌رسانی به چاه‌های کشاورزی تنگستان تسریع شود.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 11 اردیبهشت 1398 - 20:13

https://media.mehrnews.com/d/2019/05/01/3/3116937.jpgبه نقل از مهر؛ سید کمال‌الدین شهریاری صبح سه‌شنبه در بازدید از پروژه برقی کردن چاه‌های کشاورزی در تنگستان اظهار داشت: کشاورزی یکی از بخش‌های درآمدزا و اشتغال‌زا است که باید به صورت ویژه مورد حمایت قرار گیرد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی خواستار توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز در بخش کشاورزی تنگستان شد و ادامه داد: پروژه برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی در نقاط مختلف شهرستان تنگستان تسریع و تسهیل شود.

فرماندار تنگستان نیز در این بازدید اظهار داشت: برای برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی در شهر آباد، روستاهای سمل شمالی، جنوبی و گلنگون به طول ۱۷ کیلومتر، بیش از ۱۶۰ حلقه چاه کشاورزی، اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

عبدالحسن رفیعی پور تصریح کرد: پروژه برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی یکی از مطالبات دیرینه روستاهای بخش مرکزی شهرستان است که امروز شاهد تحقق آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه برق کشی به چاه‌های کشاورزی موجب کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی و هزینه‌های کشاورزان می‌شود افزود: شهرستان تنگستان تنها شهرستان استان در اجرای پروژه برق رسانی به چاه‌های کشاورزی است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا