پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 30048
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: شرایط ناشی از کرونا که جامعه را فراگرفته است باعث شد میزان پذیرش و اعزام مسافر در فرودگاه شهدای بوشهر در نیمه نخست امسال کاهش یابد.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 20 مهر 1399 - 09:06

باشگاه خبرنگاران / کمال دهقان منشادی بیان کرد: در نیمه نخست امسال، هزار و ۵۴۲ نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه شهدای بوشهر انجام گرفت و ۱۳۲ هزار و ۹۷۴ مسافر جابه‌جا شدند.

او ادامه داد: میزان نشست و برخاست‌های هواپیما نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۷ درصد و میزان پذیرش واعزام مسافر ۴۳ درصد کاهش یافته است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر به این نکته نیز اشاره کرد که فرودگاه شهدای بوشهر در میان ۵۲ فرودگاه زیر مجموعه سازمان هواپیمایی کشوری رتبه ۱۳ را در زمینه پرواز‌های صورت گرفته در شش ماه نخست امسال به خود اختصاص داده است.

دهقان منشادی همچنین با بیان اینکه پرواز بوشهر-رشت از پنجشنبه اول آبان به صورت هفتگی برقرار می‌شود، گفت: این پرواز متعلق به شرکت زاگرس است و با شماره ۴۰۸۵ ساعت ۹:۱۵ از بوشهر به سمت رشت، و با شماره ۴۰۸۴ ساعت ۱۳:۳۵ از رشت به سمت بوشهر انجام می‌گیرد.

او بیان کرد: اکنون هفتگی ۷۰ پرواز در مسیر‌های تهران، مشهد، اصفهان و خارگ در فرودگاه بوشهر انجام می‌گیرد که با انجام این دو پرواز به ۷۲ پرواز افزایش می‌یابد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: هفت شرکت هواپیمایی شامل ایران ایر، ایرتور، قشم ایر، ماهان، وارش، زاگرس و آسمان در فرودگاه شهدای بوشهر فعالیت دارند.

 


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا