جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 29938
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : امام جمعه کنگان گفت: کلید حل معضل بیکاری عینیت بخشیدن به فرمان رهبر معظم انقلاب در زمینه جهش تولید است.

تاریخ انتشار: جمعه ، 18 مهر 1399 - 19:48

امام جمعه کنگان: کلید حل بیکاری، جهش تولید استایرنا؛ حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کنگان افزود: اگر هدایت‌ها، راهبردها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ملاک عمل قرار می‌گرفت وضعیت معیشت و اشتغال امروز به این صورت نبود.

وی با اشاره به گرانی بی‌منطق در بازار اظهار داشت: یکی از راه حل‌های برطرف کردن مشکل گرانی جلوگیری از نگهداری غیر متعارف کالا در انبارها است.

محمودی ادامه داد: قوای مجریه و قضائیه باید با ورود جدی، جلوی این افسارگسیختگی قیمت اجناس را بگیرند و اوضاع اقتصادی را مدیریت کنند.

امام جمعه کنگان به مشکل مسکن اشاره کرد و اظهار داشت: افرادی که فاقد مسکن هستند و درآمد معمولی داشته باشند کمتر امید به خانه دار شدن دارند.

وی به نشست با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اشاره کرد و گفت: در این نشست مشکلات مختلف شهرستان از جمله اشتغال، توجه به جامعه ورزش، حوزه سلامت و زیرساخت‌های شهری و روستایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که امیدوارم با نگاه مثبتی که مهندس خرمدل داشتند به این خطه توجه جدی شود.

محمودی با تسلیت اربعین حسینی و تبیین فرازهایی از زیارت اربعین گفت: قیام امام حسین (ع) نه تنها جامعه اسلامی‌ بلکه تاریخ بشری را بیدار و از جهل نجات داد.

امام جمعه کنگان با گرامیداشت هفته وقف بر ضرورت نهادینه شدن فرهنگ وقف در جامعه، توسعه موقوفه‌ها و توجه جدی به نیت واقفان در این حوزه  تاکید و بیان کرد: کسانی که اجاره موقوفه‌ها را پرداخت نمی‌کنند غصب موقوفه کرده‌اند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا