جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 29901
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهرگفت: براساس برآورد صورت گرفته کرونا در ۲ ماه نخست امسال بیش از ۷۰ میلیارد ریال به ورزش این استان خسارت وارد کرده و این میزان در چندماه اخیر افزایش چشمگیری داشته است.

تاریخ انتشار: جمعه ، 18 مهر 1399 - 01:01

ایرنا؛ احمد بهروزیان‌فرد در مجمع فوق‌العاده هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر افزود: ویروس کرونا اماکن و سالن‌های ورزشی و استخرها را به تعطیلی کشاند و در زمان حاضر باشگاه‌داران برای بازپرداخت وام‌ها و حتی پرداخت بیمه کارکنان باشگاه و اجاره بهای اماکن ورزشی خود با مشکل روبرو شده‌اند.

وی بیان کرد: هیات پزشکی ورزشی به بیش از ۴۵ هیات ورزشی استان در بخش بیمه ورزشکاران و آسیب دیدگی ورزشکاران خدمات ارائه می‌دهد.

بهروزیان فر ادامه داد: هیات پزشکی ورزشی استان با تعامل با اداره کل آموزش و پرورش و هیات‌های ورزشی باید تلاش کند تمام دانش آموزان و ورزشکاران را زیر پوشش قرار دهند.

وی همچنین خواستار فراهم کردن هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مجمع انتخابات برای تعیین رئیس جدید و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی، درمانی و تغذیه از سوی هیات پزشکی ورزشی استان شد.

سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر گفت: اصلاح ساختار اساس‌نامه و آئین نامه هیات پزشکی ورزشی با تصویب اعضای مجمع یکی از دستورات این مجمع فوق العاده است.

کمال صالح‌ احمدی اضافه کرد: برای اصلاح اساسنامه هیات پزشکی ورزشی استان و پی‌گیری ثبت شرکت و تائید شناسه ملی، رأی اعضای مجمع فوق العاده این هیات الزامی است.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی که از طریق ارتباط تصویری به صورت آنلاین در مجمع شرکت داشت افزود: یکی از هیات‌های فعال  پزشکی ورزشی در سالهای گذشته، هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر بوده که عملکرد خوبی در ثبت بیمه ورزشکاران داشته است.

محمد اسد مسجدی افزود: با توجه به در خواست اداره کل ورزش و جوانان و هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر مجمع فوق العاده این هیات برای ساختار جدید این هیات برگزار شد.

وی گفت: با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی نسبت به فراهم شدن مجمع انتخابات این هیات اقدام می‌شود.

در این آیین از ۲ باشگاه ورزشی فعال استان بوشهر شامل باشگاه پوریای ولی دشتستان و امید گناوه تجلیل شد.

همچنین یوسف غریبی به‌عنوان سرپرست جدید هیات پزشکی ورزشی شهرستان دشستان انتخاب شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا