جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 29871
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : فرمانده سپاه بوشهر گفت: باید مکان‌هایی برای شنای خواهران و برادران به صورت جداگانه مشخص شود اما با وجود قول‌های خوبی که در این زمینه داده شده است تاکنون اقدامی نشده است.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 16 مهر 1399 - 14:49

باشگاه خبرنگاران؛ سردار علی رزمجو استان بوشهر در نشست هم‌اندیشی با مسئول و اعضای مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر بیان کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود باعث رشد و موفقیت جامعه و افراد آن می‌شود.

او با انتقاد از احساس مسئولیت نداشتن برخی از مسئولین در زمینه اجرای امر به معروف و نهی از منکر افزود: دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد مختلفی در جامعه در زمینه اجرا و نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد که اگر همه این‌ها با هم قرارگاهی را در این زمینه در سطح استان تشکیل دهند دارای وحدت رویه و قدرت اجرایی بالاتری می‌شوند.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر افزود: پیشنهاد تشکیل قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر در استان به معنای دولتی کردن اجرای این فریضه دینی و ایجاد تشکیلات دولتی نیست بلکه با راه‌اندازی این قرارگاه سازوکاری مشخص می‌شود تا هر نهاد و یا شخصی با پرهیز از موازی‌کاری به انجام بیش‌تر و بهتر وظایف خود اقدام کند.

رزمجو با اشاره به وضعیت نامناسب فضای مجازی عنوان کرد: آداب اسلامی در فضای مجازی به خوبی رعایت نمی‌شود و این مساله باعث شده است تا سبک زندگی در جامعه ما تغییر کند.

انتقاد از شنای مختلط در بوشهر

فرمانده سپاه استان بوشهر، با انتقاد از انجام شنای مختلط در بوشهر بیان کرد: برای حل این مشکل لازم است مکان‌هایی برای شنای خواهران و برادران به صورت جداگانه مشخص شود که در این زمینه جلسات مختلفی با نهاد‌های مسئول گرفته شده است، اما با وجود قول‌های خوبی که در این زمینه داده شده است تاکنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر نیز در این نشست گفت: این مجمع یک سازمان مردم نهاد است که از سال ۱۳۹۳ تاکنون در استان بوشهر راه‌اندازی شده است و کارگروه‌های آن در بستر امر به معروف مردم به مردم، مردم به دولت و دولت به مردم فعالیت می‌کنند.

خضر فقیه با اشاره به راه‌اندازی دفاتر شهرستانی این مجمع افزود: مجمع رهروان امر به معروف استان بوشهر ۸۸ هزار نفر عضو در سراسر استان دارد که از این تعداد ۴۸ هزار نفر خواهر و ۴۰ هزار نفر برادر هستند که مشغول فعالیت در کارگروه‌های مختلف هستند.

او، دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران را بزرگ‌ترین معروف عنوان کرد و ادامه داد: بزرگ‌ترین معروف، دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران است که این مهم به دست مدیران انقلابی حاصل می‌شود و علاج این کار آن است که همه مردم به مسئولیت انقلابی خود یعنی امر به معروف و نهی از منکر عمل کنند.

مسئول مجمع رهروان امر به معروف استان بوشهر همچنین با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت: آگاهی دادن و آگاهی‌بخشی بیشتر به مردم برای انجام یک انتخاب مناسب یکی دیگر از کار‌هایی است که این مجمع با موضوع انتخابات در فضای مجازی آغاز کرده است و ما به صورت روزانه مطالبی را با این محتوا در فضای مجازی منتشر می‌کنیم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا