شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 29863
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : فرماندار تنگستان گفت: با توجه به تعداد زیاد روستاهای شهرستان و آمار بالای مدارس تخریبی، نیاز به احداث مدارس جدید در شهرستان وجود دارد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 16 مهر 1399 - 12:52

آمار بالای مدارس تخریبی در تنگستان/ مدارس جدید باید احداث شوندمهر / عبدالحسن رفیعی‌پور در مراسم تجلیل از مدیران و سرگروه‌های برتر آموزشی شهرستان تنگستان اظهار داشت: دولت در چند سال اخیر اقدامات خوبی برای ارتقای سطح معیشتی فرهنگیان عزیز انجام داده ولی هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی اضافه کرد: حفظ ارزش و کرامت و ارتقای جایگاه معلمان، رسیدگی جدی مسئولان ارشد دولت به معیشت فرهنگیان و اصلاح اساسی ساختار آموزش و پرورش و ارج نهادن به جامعه فرهنگیان که زیر بنای توسعه یک کشور و تربیت نیروی انسانی فعال و کار آمد برای آینده یک مملکت هستند نیاز امروز این قشر مهم و تأثیر گذار است.

فرماندار تنگستان افزود: اقدامات بسیار خوبی توسط دولت برای احداث مدارس در شهرستان تنگستان انجام شده ولی تعداد زیاد روستاهای شهرستان و آمار بالای مدارس تخریبی، نیاز به احداث مدارس جدید در شهرستان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: باید فرهنگ احداث مدرسه توسط خیرین و سرمایه داران شهرستان نهادینه نمود و از ظرفیت آنها استفاده کرد.

رفیعی‌پور بیان کرد: از زحمات ارزشمند مدیران و معلمان تلاشگر در زمان سخت و شرایط بیماری کرونا و پیگیری مسائل آموزشی و تربیتی دانش آموزان از طریق فضای مجازی و فضای باز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی قدردانی می‌نمایم.

وی افزود: دولت و مسئولان بالا باید به معلمان توجه ویژه داشته باشند و از آنجا که آموزش و پرورش زیر بنای اصلی توسعه و پیشرفت و آبادانی هر جامعه است چرا باید معلمان دغدغه مالی و معیشتی داشته باشند.

در پایان مراسم با حضور فرماندار، معاون سیاسی، معاون آموزشی آموزش و پرورش استان و مدیر آموزش وپرورش از سرگروه‌های برتر آموزشی شهرستان تجلیل شد.

 


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا