جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 29756
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: عملیات ساخت فاز نخست بیمارستان ۱۷ شهریور شهر برازجان این استان تا پایان امسال به پایان می‌رسد.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 15 مهر 1399 - 05:24

فاز نخست بیمارستان ۱۷ شهریور شهر برازجان امسال به پایان می‌رسدسعید کشمیری در حاشیه بازدید از ساختمان در دست احداث بیمارستان ۱۷شهریور برازجان بیان کرد: این بیمارستان در پنج طبقه و یک زیرزمین با ۱۶۰ تخت‌خواب در دست ساخت است که فاز اول آن تا پایان امسال به اتمام می‌رسد و عملیات اجرایی فاز دوم نیز در سال آینده آغاز خواهد شد.

او در جریان بازدید از مجتمع کلینیک تخصصی شهر برازجان نیز عنوان کرد: این مجتمع در زمان حاضر با ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع زیربنا و ۳۰ کلینیک تخصصی و فوق تخصصی، ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در ارائه خدمات درمانی سرپایی در شهرستان دشتستان تحول خیلی خوبی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر ادامه داد: در این مرکز مردم می‌توانند از خدمات پزشکان و متخصصان با هزینه دولتی استفاده کنند و در سه ماه آینده تکمیل خواهد شد.

دکتر کشمیری در بازدید از روند پیشرفت فیزیکی مرکز بستر درمان شهر شبانکاره بیان کرد: این مرکز با هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا آماده افتتاح است و مراحل نهایی تجهیز، رفع نواقص آب و برق و محوطه سازی را سپری می‌کند که امیدواریم به زودی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا