شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 29498
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اشاره به وزش تند باد و بارش شدید باران در دشتی گفت: این حادثه ۱۰ میلیارد ریال به شبکه برقرسانی شهرستان دشتی آسیب وارد کرد.

تاریخ انتشار: جمعه ، 11 مهر 1399 - 09:46

تسنیم/ اردشیر مذکوری با اشاره به وزش باد همراه با بارش باران در دشتی اظهار داشت: وزش باد همراه با بارش باران به پنج کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۲ دستگاه ترانسفورماتور برق خسارت وارد کرد.

وی با بیان اینکه این حادثه سبب قطع برق ۱۲ روستای شهرستان دشتی شد گفت: پس از قطع برق این روستاها بلافاصله با اعزام اکیپ‌های عملیاتی برقراری جریان برق به شبکه در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر افزود: با تلاش  تیم‌های عملیاتی این شرکت برق ۷۰ در صد روستاها در کمتر از ۲ ساعت برق‌دار و عادی سازی بخش  باقی‌مانده در  سریعترین زمان ممکن با انجام مانورهای لازم و به‌صورت موقت برقرار شد.

مذکوری میزان خسارت وارده به شبکه برق شهرستان دشتی را ۱۰ میلیارد ریال دانست و بیان کرد: باتوجه به حجم بارندگی و باتلاقی شدن مسیرهای دسترسی به شبکه اصلاح شبکه به‌صورت اساسی در دست اقدام است و  در مدت یک‌هفته آینده بازسازی کامل انجام می‌شود.

وی  تاکید کرد: با آغاز فصل پاییز و وزش باد و بارندگی‌های احتمالی تدابیر لازم  برای مدیریت حوادث مشابه اندیشیده شده تا خاموشی برق مشترکان در چنین مواقعی به حداقل ممکن برسد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا