چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 29444
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : بخش زایشگاه و اتاق عمل بیمارستان امام هادی (ع) دیر با داشتن ۱۱ تخت و تجهیزات کامل افتتاح شد.

تاریخ انتشار: پنجشنبه ، 10 مهر 1399 - 19:42

ایرنا/ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر در مراسم بهره‌برداری از بخش زایشگاه و اتاق عمل بیمارستان امام هادی (ع) دیر گفت: یکی از دغدغه‌های حوزه درمان شهرستان دیر تکمیل و تجهیز بیمارستان امام هادی (ع) بود که با تلاش مسئولان و خیرین شهرستان برطرف شد.

او با اشاره امکانات اتاق عمل و زایشگاه این بیمارستان بیان کرد: زایشگاه بیمارستان دارای ۹ تخت و تجهیزات زایمان و بستری مادر و نوزاد است و بخش اتاق عمل نیز دو اتاق فعال جراحی با تجهیزات جراحی و ماشین بیهوشی دارد.

ایجاد محل فرود بالگرد در بیمارستان دیر 

فرماندار شهرستان دیر نیز گفت: با راه اندازی بخش‌های جدید بیمارستان، ۲۵ نفر از کارکنان که به علت راه‌اندازی نشدن زایشگاه و اتاق عمل در بیمارستان‌های سایر مناطق استان فعال بودند به بیمارستان امام هادی (ع) بازگشتند.

کریم علی حسنی با اشاره به ایجاد محل فرود بالگرد در بیمارستان با همکاری شهرداری‌های دیر و بردستان، آن را در اعزام به موقع بیماران در صورت نیاز و دریافت خدمات خدمات تخصصی درمانی سایر بیمارستان‌ها موثر عنوان کرد.

خیران دیری ۷۰۰ میلیون تومان کمک کردند

او با بیان اینکه خیران برای تجهیز و راه اندازی بیمارستان سنگ تمام گذاشتند، گفت: مردم خیر دیر بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی به بیمارستان داشتند و همچنین شرکت متانول کاوه یک دستگاه سونوگرافی به این بیمارستان اهدا کرد.

فرماندار دیر با اشاره به ساخت بخش دیالیز بیمارستان بیان کرد: بخش دیالیز بیمارستان به همت فردی خیر با ۵۰ درصد پیشرفت در حال ساخت است و شرکت متانول نیز برای تامین دو تخت دیالیز قول همکاری داده است.

اختصاص هفت پزشک متخصص به دیر

جعفر زارعی زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: هفت پزشک متخصص در زمینه‌های زنان، جراحی، اطفال، داخلی، سونوگرافی، طب فیزیکی، بیهوشی به بیمارستان دیر اختصاص یافته است و در مراحل بعد پزشکان متخصص رشته قلب و عروق هم به این بیمارستان اختصاص می‌یابد.

حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه دیر نیز با تشکر از تلاش مدافعان سلامت در ایام شیوع کرونا گفت:یکی از آرزو‌های دیرینه مردم راه اندازی و تکمیل بیمارستان بود که امروز شاهد راه اندازی اتاق عمل و زایشگاه آن هستیم.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی نیز یکی از دغدغه‌های اصلی خود را ارتقا سلامت مردم حوزه انتخابیه عنوان کرد و افزود: یکی از موضوعاتی که بعد از حضور در مجلس در دستور کار قرار گرفت  تکمیل و تجهیز بیمارستان دیر بود که با پیگیری‌های متعدد شاهد راه اندازی بخش دیگری از این بیمارستان هستیم.

حجت الاسلام موسی احمدی با اشاره به وضعیت بیمارستان و پیشینه آن گفت: هر کجا که نیاز باشد و منافع مردم در میان باشد در کنار مردم هستیم و پیگیر دغدغه کارکنان از قبیل وضعیت استخدامی، مطالبات، حقوق و بیمه هستم.

 


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا