چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 29410
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : استاندار بوشهر گفت: بوشهر خاستگاه مطبوعات است و انتظار می‌رود موزه مطبوعات جنوب کشور در بوشهر راه‌اندازی شود.

تاریخ انتشار: پنجشنبه ، 10 مهر 1399 - 15:54

موزه مطبوعات جنوب کشور در بوشهر راه‌اندازی شودمهر/ عبدالکریم گراوند در مراسم پایانی جشنواره مطبوعات استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی همه باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنیم تا از پیش‌روی این ویروس جلوگیری شود.

وی به نقش مهم و تأثیرگذار رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی برای تغییر در سبک زندگی افراد در شرایط خاص اشاره کرد و ادامه داد: در صورتی که در سبک زندگی‌ها تغییر ایجاد نشود در آینده مشکلات فراوانی خواهیم داشت.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای سابقه درخشان و طولانی در حوزه رسانه و مطبوعات است، اضافه کرد: بوشهر خاستگاه مطبوعات است و انتظار می‌رود موزه مطبوعات جنوب کشور در بوشهر راه‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه اکنون در شرایط یک جنگ اقتصادی قرار داریم خاطرنشان کرد: در یک جنگ اقتصادی نابرابر هستیم و دولت همه توان خود را برای ارائه بهترین خدمات به مردم به کار گرفته است.

گراوند با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در حوزه اطلاع‌رسانی ضعف داشته است، تصریح کرد: در استان بوشهر نیز این ضعف‌ها نمایان بوده است و نتوانسته‌ایم خدمات صورت گرفته را به خوبی به اطلاع مردم برسانیم.

وی با اشاره به اینکه عبور از این شرایط با اتحاد و انسجام امکان‌پذیر است، افزود: رسانه‌ها در این شرایط نقش مهمی برای ایجاد امید و انگیزه در جامعه بر عهده دارند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه کارهای بزرگی در استان بوشهر انجام شده است، گفت: علی‌رغم مشکلات و تنگناهای اقتصادی که داشته‌ایم، نگذاشتیم پروژه‌های عمرانی استان متوقف شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا