جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 29367
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : رییس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس از راه اندازی سامانه پاسخگویی به همراه بیمار خبر داد.

تاریخ انتشار: پنجشنبه ، 10 مهر 1399 - 01:03

رییس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس در گفتگو با روابط عمومی این مرکز گفت : با توجه به بحران کووید ۱۹ و عدم امکان حضور همراهان بیمار در ساعات ملاقات و رعایت تکریم ارباب رجوع ، برای اطلاع رسانی وضعیت بیماران به خانواده ها ، واحد پاسخگویی راه اندازی شده است.

دکتر عاطفه اسفندیاری با اشاره به اهمیت رسالت آگاه سازی مردم در رابطه با پیشگیری و کنترل عفونت ویروس کووید۱۹گفت: به همت دفتر پرستاری و واحد فناوری اطلاعات این مرکز و با مشارکت تعدادی از همکاران که مستعد و علاقه مند بودند، سامانه ای  جهت پاسخگویی به هم استانی های عزیز با شماره تماس مستقیم ۳۳۴۵۵۴۰۷-۰۷۷ و شماره بیمارستان با داخلی ۱۳۰۹ طراحی شد که  بصورت ماهانه پاسخگوی بیش از ۱۵۰۰ تماس تلفنی است.

وی با بیان اینکه این سامانه با هدف برقراری ارتباط با خانواده های بیماران و افزایش آگاهی و پاسخگویی به مردم برای کاهش اضطراب و پیشگیری و کنترل بیماری طراحی شده است، خاطرنشان کرد: با راه اندازی این سامانه، از یک سو، تماس با بیماران و مراجعه غیر ضروری به مراکز در مانی کاسته می شود و در نتیجه احتمال آلودگی افراد نیز کاهش می یابد.

دکتر عاطفه اسفندیاری با اشاره به اینکه این مرکز از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۲ شب، در سه شیفت کاری فعال است، گفت: در هر شیفت، همکارانی که آموزش های خاص در زمینه پاسخگویی دیده اند، فعالیت دارند.در این واحد در حدود ۶ پرستار با ما همکاری می کنند که البته در صدد هستیم با افزایش خطوط تلفن، پاسخگویی تسریع شود.

وی افزود: پیشگیری و کنترل کووید۱۹ نیازمند همکاری های بین بخشی و مشارکت مردم است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا