جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 29116
تعداد نظرات: ۰

اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر و مرکز آموزش علمی کاربردی گروه صنعتی پلیمر بوشهر تفاهمنامه همکاری علمی و آموزشی امضای کردند.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 2 مهر 1399 - 12:23

روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر/ موضوع همکاری این تفاهمنامه زمینه سازی در جهت تقویت رویکرد علمی و آموزشی،  زمینه سازی در جهت بهره‌مندی طرفین از ظرفیت‌های آموزشی و علمی یکدیگر مرتبط و متناسب با نیازهای بندر است.
اداره کل بنادر و دریانوردی استان و گروه صنعتی پلیمر بوشهر تفاهمنامه همکاری امضا کردند
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: این تفاهمنامه در آینده منجر به ارتقا دانش و کارورزی دانشجویان مرکز علمی کاربردی گروه صنعتی پلیمر خواهد شد و دانشگاه نیز به اداره کل بنادر کمک می‏‌کند تا کارکنان در زمینه‎های مختلف از دانش و امکانات مورد نیاز مرکز آموزشی علمی کاربردی پلیمر استفاده کنند.
سیاوش ارجمندزاده افزود: تعامل و تبادل دانش و مهارت ها فیمابین کارشناسان و محققان طرفین، همکاری پیرامون دوره‏های کارآموزی، بازدیدهای علمی-آموزشی از جمله موضوع‏‌های تفاهمنامه همکاری این اداره کل با مرکز علمی کاربردی گروه صنتی پلیمر است.
همکاری مشترک در برگزاری کارگاه آموزشی، و.. متناسب با نیاز طرفین، طراحی، تدوین و پیاده سازی دوره های آموزشی فنی و تخصصی مرتبط با ایمنی و آتشنشانی خشکی و دریا و تورهای علمی صنعتی داخلی و بین‌المللی و رویدادهای کارآفرینی و استارتاپی از دیگر موضوع تفاهمنامه همکاری مشترک است.
‌وی ادامه داد: طراحی و ایجاد دوره های آموزشی علمی کاربردی برای شاغلان نیروهای تحت پوشش واحد ایمنی و آتش نشانی بنادر و دریانوردی استان بوشهر از دیگرسرفصل‎های تفاهمنامه همکاری با گروه صنعتی پلیمر است.
ارجمندزاده اظهار داشت: همکاری در جهت حضور پرسنل اداری بندر در دوره‌های آموزشی مرتبط متناسب با نیاز بندر،  برگزاری دوره های آموزشی علمی کاربردی و گسترش رشته‌های جدید مهارتی و پودمانی متناسب با نیاز واحد ایمنی و آتش نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در مرکز آموزش علمی کاربردی پلیمر بوشهر از جمله تعهدات این دانشگاه در قبال اداره کل بنادر است.
وی گفت: همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت تخصصی مورد نیاز هر طرف تفاهم‌نامه در واحدهای ایمنی و آتشنشانی بنادر و دریانوردی استان بوشهر،  برنامه‌ریزی و هماهنگی برای حضور دانشجویان کارآفرینان، هنرجویان در اجرای طرح کارورزی و بازدیدهای علمی و تخصصی در بخش‌ ایمنی و آتشنشانی بنادر و دریانوردی استان بوشهر از جمله تفاهمنامه این اداره کل در قبال گروه صنعتی پلیمر است.
ارجمندزاده اظهار کرد: ایجاد زمینه حضور نیروهای شاغل و فرزندان آنها در واحدها و بخش‌های زیرمجموعه در دوره‌های آموزشی و در مرکز آموزش علمی کاربردی هنرستان و آموزشگاه فنی حرفه ای آزاد گروه صنعتی پلیمر بوشهر از دیگر تعهدات اداره کل بنادر و دریانوردی در این تفاهمنامه است.
رئیس مرکز آموزشی علمی کاربردی گروه صنعتی پلیمر بوشهر نیز گفت: این مرکز تنها مرکز علمی کاربردی کشور است که موفق به انعقاد قرارداد با دانشگاه‌های صنعتی شریف شده و  دانشگاه توئنته هلند شده است.
حمید اسماعیلی افزود: این دانشگاه هلندی در رتبه ۱۴۱ دانشگاه‏های دنیا است که به پیشبرد اهداف مرکزی علمی کاربردی گروه صنعتی پلیمر بوشهر کمک شایانی خواهد کرد.
وی اظهار داشت: این مرکز هم اکنون بیش از یکهزار دانشجو دارد که در ۱۳ رشته در  مقطع‎‏های کاردانی و کارشناسی تحصیل می‌کنند.

تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا