چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 29092
تعداد نظرات: ۰
نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر:

صدای استان: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: امروز هزاران شهید رئیسعلی در بوشهر آماده جانفشانی به‌فرمان رهبر معظم انقلاب برای نابودی دشمنان هستند.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 31 شهریور 1399 - 18:51

 هزاران رئیسعلی دلواری در بوشهر آماده نابودی دشمنان هستندمهر/ آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر دوشنبه در آئین تجلیل از فرماندهان، رزمندگان و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و مقاومت در استان بوشهر اظهار داشت: رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس عمل صالحی را انجام و به دشمنان درس بزرگی دادند.

وی تصریح کرد: حمله رژیم بعث عراق به مرزهای ایران اسلامی با حمایت و پشتوانه بلوک غرب و شرق و تمام کشورهای جهان آغاز شد و جهان استکبار با تمام امکانات موجود به کمک رژیم بعث عراق آمد تا این انقلاب را در نطفه خفه کند.

صفایی بوشهری اظهار داشت: کاری که رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس انجام دادند هیچ تئوریسینی احتمال آن را نمی‌داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با علمدار خواندن رزمندگان دفاع مقدس خاطرنشان کرد: رزمندگان، تهدید جنگ تحمیلی را به فرصت تبدیل کردند.

وی گفت: رمز پیروزی رزمندگان اسلام وحدت، ایمان، ولایتمداری و جهاد در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، علم و فناوری بود.

امام جمعه بوشهر دفاع و مقاومت را در استان بوشهر دارای فرهنگ دیرینه دانست و به نقش رئیس‌علی دلواری اشاره و تأکید کرد: دیروز اگر یک رئیس‌علی دلواری در برابر متجاوزان و استعمارگران می‌ایستاد امروز هزاران شهید رئیس‌علی در بوشهر آماده جانفشانی به‌فرمان رهبر معظم انقلاب برای نابودی دشمنان هستند.

هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس از فرماندهان، رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان بوشهر در آئین باشکوهی با رعایت پروتکل بهداشتی تجلیل شد.

در نخستین روز هفته دفاع مقدس، ظهر دوشنبه در مراسمی از فرماندهان، رزمندگان و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و مقاومت در استان بوشهر تجلیل شد.

در این مراسم که هم‌زمان با سراسر کشور در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد از صدها فرمانده، رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت استان بوشهر تجلیل شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا